Закон і Бізнес



609


Наказом Державної судової адміністрації України № 72 від 31.05.2013 року «Про реалізацію проекту щодо обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу» (зі змінами внесеними наказом Державної судової адміністрації України від 14 червня 2013 року № 81), з 17 червня 2013 року в місцевих та апеляційних судах загальної юрисдикції запроваджено обмін електронними документами між судом та учасниками судового процесу в частині надсилання судом таким учасникам процесуальних документів в електронному вигляді, паралельно з документами у паперовому вигляді .

Для отримання процесуальних документів в електронному вигляді потрібно:

1. Зареєструватися в системі обміну електронними документами між судом та учасниками судового процесу (завести поштову скриньку електронного суду), розміщеній на офіційному веб-порталі судової влади України за адресою: mail.gov.ua.

2. Подати до суду заявку про отримання процесуальних документів в електронному вигляді, яку необхідно роздрукувати на офіційному веб-порталі судової влади України . Процесуальні документи у відповідній справі, що видані після дати подання вказаної Заявки до суду, будуть надходити в електронному вигляді на зареєстровану електронну адресу учасника судового процесу в домені mail.gov.ua, зазначену в Заявці. Все це можна знайти на сайті: http://mail.gov.ua/registration/zayava.html.

Документи, надіслані до суду за допомогою «Електронного суду» повинні бути скріплені електронним цифровим підписом. Згідно Закону України «Про електронний цифровий підпис» ( із змінами і доповненнями, внесеними Законами України від 15 січня 2009 року N 879- VI , від 18 вересня 2012 року N 5284- VI ), е лектронний цифровий підпис використовується юридичними та фізичними особами та за правовим статусом прирівнюється до власноручного підпису, що надає електронному документу юридичної сили . Він призначений для забезпечення та полегшення процесу діяльності осіб, ідентифікує підписувача та підтверджує цілісність даних в електронній формі.

Переваги ЕЦП:

- в себічна економія ресурсів та удосконалення бізнес-процесів на підприємствах та ведення діловодства в державних установах ;

- п ростота і зручність використання ;

- к онфіденційність інформації ;

- б езпека інформації ;

- м ожливість ведення електронного документообігу з державними структурами ;

- в едення ділових відносин на сучасному рівні .

За інформацією, розміщеною на сайті акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Державної фіскальної служби України (АЦСК ІДД ДФСУ), повідомляємо, що наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФСУ від 11.11.2014 р. № 33 затверджено нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису, які набудуть чинності 24 листопада 2014 року.

Розташування : Відокремлений пункт реєстрації користувачів Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту Міндоходів Донецької області знаходиться за адресою: 84313, Донецька область, м. Краматорськ, вул Машинобудівників, 22 зала № 3, тел. (06264) 7-43-87.

Детальніше з інформацією про ЕЦП можна ознайомитись на сайті АЦСК ІДД ДФСУ: http://acskidd.gov.ua/news .