
15 жовтня 2014 року представники структурних підрозділів Апеляційного суду міста Києва зібрались для обговорення робочих питань.
Розпочав робочу нараду керівник апарату Апеляційного суду міста Києва, який, перш за все, довів до відома учасників зібрання інформацію про кореспонденцію, що надійшла на адресу Апеляційного суду міста Києва, та стосується безпосередньо діяльності працівників апарату суду.
Зокрема Олег Миколайович Радченко детально зупинився на листах від Державної судової адміністрації України (щодо тимчасової недоступності інформаційних ресурсів порталу «Судова влада України», Єдиного державного реєстру судових рішень, системи відеоконференцзв’язку, послуги електронного суду, професійної мережі «Феміда» тощо); Ради суддів України (щодо проекту змін до Положення про автоматизовану систему документообігу суду) та від ДСА України щодо дотримання трудової дисципліни працівниками суду.
«У порядку інформативності хочу зауважити, що питання недопущення порушень трудового законодавства та правил внутрішнього трудового розпорядку суду знаходиться під контролем не лише власне керівництва суду, а й органів, що здійснюють організаційне забезпечення діяльності судової влади. За процесом роботи державних службовців з особливою пильністю стежить і громадськість, надто у світлі останніх подій. Тому вкотре я наголошую на моментах трудової та виконавської дисципліни. Пам ’ ятаючи про свої права, не забувайте і про обов’язки», - наголосив керівник апарату.
Олег Миколайович звернув увагу начальників відділів і на питання адаптації новопризначених працівників, наголосивши на необхідності створення усіх умов для того, щоб кожен із таких службовців у найбільш стислі строки якомога детальніше ознайомився зі своїми функціональними повноваженнями та організацією роботи в апараті суду.
У ході робочої наради було обговорено і питання внутрішнього електронного документообігу суду.
«Наша основна задача - зробити процес роботи більш зручним та ефективним не лише для працівників апарату, але й перш за все для відвідувачів суду. Тому я прошу вас поділитись сумнівами та міркуваннями задля того, щоб ми спільно врахували усі нюанси. Насамперед я хочу почути думки начальників тих структурних підрозділів, чия робота найбільш тісно пов’язана із опрацюванням вхідної та вихідної документації суду», - звернувся до колег Олег Миколайович.
Нагадаємо, що в Апеляційному суді міста Києва було розпочато роботу над впровадженням системи внутрішнього документообігу. Таким чином, кожен із структурних підрозділів матиме доступ до електронної бази необхідних їм даних.
Наостанок керівник апарату поінформував присутніх із приводу останніх новин законотворчості.
Традиційно нарада закінчилась побажаннями успішного продовження робочого тижня.
Інформує Прес-служба Апеляційного суду міста Києва