Дякую за статтю! Дуже важливо при розгляді земельних спорів розмежовувати дійсність волевиявлення від повноважень органів влади та місцевого самоврядування, які мають діяти в межах та в спосіб. Органи влади та місцевого самоврядування не фізична особа, на волю якої впливають різні чинники на кшталт рівня свідомості людини, бажання та прагнень, які зумовлюються чинниками, що виходить за межі права і стосується світосприйняття, культури людини тощо. Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як
Наталія
Дякую за статтю! Дуже важливо при розгляді земельних спорів розмежовувати дійсність волевиявлення від повноважень органів влади та місцевого самоврядування, які мають діяти в межах та в спосіб. Органи влади та місцевого самоврядування не фізична особа, на волю якої впливають різні чинники на кшталт рівня свідомості людини, бажання та прагнень, які зумовлюються чинниками, що виходить за межі права і стосується світосприйняття, культури людини тощо. Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як
Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як чергові спроби вироблення механізмів «узаконення» землі, переведення спорів з площини незаконності рішень та повернення землі в площину стягнення шкоди.
Наталія
Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як чергові спроби вироблення механізмів «узаконення» землі, переведення спорів з площини незаконності рішень та повернення землі в площину стягнення шкоди.
Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії не може бути скасо..."
частка "не" перед "може" в анотації зайва.
Має бути так: "Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії може бути скасований у порядку пред’явлення позовних вимог про визнання його незаконним".
Людмила Козловська
"Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії не може бути скасо..."
частка "не" перед "може" в анотації зайва.
Має бути так: "Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії може бути скасований у порядку пред’явлення позовних вимог про визнання його незаконним".
Щиро дякую за коментарі й "ЗіБ" за публікацію!
Дякую за статтю! Дуже важливо при розгляді земельних спорів розмежовувати дійсність волевиявлення від повноважень органів влади та місцевого самоврядування, які мають діяти в межах та в спосіб. Органи влади та місцевого самоврядування не фізична особа, на волю якої впливають різні чинники на кшталт рівня свідомості людини, бажання та прагнень, які зумовлюються чинниками, що виходить за межі права і стосується світосприйняття, культури людини тощо. Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як
Позиції, яким опонує автор статті, ніщо інше, як чергові спроби вироблення механізмів «узаконення» землі, переведення спорів з площини незаконності рішень та повернення землі в площину стягнення шкоди.
Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії не може бути скасо..."
частка "не" перед "може" в анотації зайва. Має бути так: "Суди майже 10 років дотримувалися підходу, що акт органу влади індивідуальної дії може бути скасований у порядку пред’явлення позовних вимог про визнання його незаконним".