Поліклініка у графстві Ессекс на південному сході Англії заборонила своїм пацієнтам публікувати в Facebook і Twitter негативні відгуки і скаржитися на обслуговування в медичному закладі. У відповідь на ініціативу в Інтернеті почали з'являтися кпини і критика.
Плакат, який забороняє критику встановлено в приміщенні медзакладу. Керівництво амбулаторії пояснило заборону «політикою нульової толерантності», прийнятої в лікарні, повідомляє The Independent. Відповідно до неї забороняється груба, образлива або агресивна поведінка відносно медперсоналу. Як саме в клініці запобігають проявам подібних емоцій, невідомо.
Користувачі всесвітньої павутини в електронних скаргах, адресованих клініці, відзначають, що замість боротьби з негативом у соціальних мережах керівництво поліклініки має зосередитися на усуненні недоліків в медичному обслуговуванні пацієнтів.
Пізніше менеджер лікарні Елісон Радкін заявила, що заборона є вимушеним заходом і зумовлена залякуванням лікарів в Інтернеті. Також медичні працівники стурбовані можливістю розголошення в мережі лікарської таємниці. Попри це, керівництво клініки усе-таки вирішило прибрати плакат, пояснивши, що «їх неправильно зрозуміли».
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!