в„–22 (1061) 26.05—01.06.2012
2650
Нардепи підтримали обмеження щодо реклами пива. Відповідно до новацій пінний напій зможе з’являтися на телеекранах лише з півночі й до 6-ї ранку.
Парламент підтримав у першому читанні проект «Про внесення змін до статті 22 Закону України «Про рекламу» (№9099). Ініціатори — народні депутати Микола Томенко й Андрій Шевченко — пропонують прирівняти правила реклами пива (і напоїв, що виготовляються на його основі) до норм, які регулюють рекламу алкогольних напоїв. Крім цього, в парламенті прагнуть відкоригувати час, коли відповідні ролики можуть з’являтися на телеекранах. Якщо зараз рекламу горілки можна побачити з 23-ї год., то відповідно до ініціативи «алкогольний» час розпочинатиметься опівночі й триватиме до 6-ї ранку.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 3.06 МБ)
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
© Закон і Бізнес. Мапа сайта
Створено в Студії Дмитра Бабича
Створено в Студії Дмитра Бабича
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!