Новий закон забороняє турецьким закладам рекламувати алкогольну продукцію
У Туреччині невеликі крамниці, бари та ресторани, які продають алкогольні напої, змушені частково змінити свій зовнішній вигляд. Усі зображення чи написи, що стосуються алкоголю, власники закладів мають зафарбувати або прибрати з фасадів і вітрин.
Це пов’язано з черговою фазою реалізації антиалкогольного закону, яка розпочалася минулого тижня. На тих власників магазинів, барів і ресторанів, які проігнорують нову вимогу, накладатимуть штрафи.
Торік законом запроваджено численні обмеження на продаж і рекламу алкогольних напоїв. Крамницям заборонили продавати алкогольну продукцію у проміжок між 22.00 і 6.00, а компаніям з виробництва алкоголю — виступати спонсорами будь-яких заходів, а також рекламувати свою продукцію.
«Якщо вони продовжать приймати такі закони, то ми розоримося», — нарікає власник магазину в стамбульському районі Шишлі. Його заклад раніше прикрашала емблема найбільшого виробника пива в Туреччині, але тепер її доведеться прибрати. Законодавство також забороняє демонструвати алкоголь у вітринах крамниць.
Швидше за все, це призведе до скорочення числа покупців, які звикли шукаючи потрібний продукт орієнтуватися по написах і емблемах.
У Туреччині податки на алкоголь — одні з найвищих у світі. Їхній розмір послідовно зростав протягом усього часу перебування при владі правлячої партії. Втім, і споживання алкоголю в Туреччині — одне з найнижчих з усіх країн — членів ОЕСР.
Однак, з другого боку, заборона на спонсорування алкогольними компаніями культурних і спортивних заходів призвела до того, що деякі фестивалі та концерти довелося скасувати через брак коштів.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!