Провідні кулінари впевнені, що фотографувати їжу — ознака поганого виховання і несмаку. До того ж, як стверджують деякі шеф-кухарі, такі фото певною мірою порушують їх право інтелектуальної власності.
Жиль Гужон, шеф-кухар тризіркового ресторану в містечку Фонжонкуз на півдні Франції, вважає що щоразу, коли фотографія однієї зі створених ним страв з’являється в соціальних мережах, це нівелює ефект несподіваності.
Інший шеф-кухар, Александр Готьє з ресторану на півночі Франції, навіть додав до своїх меню символ «зйомка заборонена», хоча офіційно такої заборони не існує, повідомляє сайт France TV Info.
А.Готье пригнічує те, що клієнти тепер фотографують їжу, а не тих людей, котрі сидять поруч з ними за столом.
«Раніше люди знімали сім’ю, бабусь, а зараз фотографують їжу... Вони це відправляють у мережі, відповідають на коментарі, а тим часом їжа холодне», — обурюється кулінар.
Крім того, шеф-кухарі переймаються через те, що побачивши їхні кулінарні витвори в соцмережах, конкуренти почнуть їх відтворювати — і в процесі приготування зіпсують задумане.
Проте не всі ресторани поділяють цю позицію. Деякі навіть пропонують клієнтам пройти спеціальний курс, як правильно фотографувати їжу.
І це не дивно, адже «смачне» фото може стати своєрідною рекламою для ресторану. А це у свою чергу стане запорукою залучення більшої кількості клієнтів. Тому, даремно, на наш погляд, французькі кулінари налаштувалися проти гурманів-фотолюбителів.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!