Рахункова палата розглянула матеріали аудиту використання бюджетних коштів на виконання повноважень податковими органами у Вінницькій, Житомирській та Кіровоградській областях і встановила низку недоліків управлінських рішень, прийнятих місцевими структурними підрозділами ДПС.
Як повідомляє прес-служба РП, податкові органи зазначених областей у процесі мобілізації коштів до держбюджету на вкрай низькому рівні забезпечували виконання доведеного показника «ефективність» відповідної бюджетної програми, а також планові показники, доведені Мінфіном.
Податковий борг станом на 1.07.2011 з платежів до бюджетів названих областей склав 870 млн грн. (понад 47% від загальної суми надходжень), а рівень переплат надходжень платежів до держбюджету — від 45% до 65%.
Важливу роль у виконанні визначених для податкової системи повноважень відіграє її побудова. У РП дійшли висновку, що аналіз структури податкових органів Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей засвідчив: ДПС не забезпечила дотримання вимог нормативно-правових актів при розробці пропозицій про структуру своїх регіональних підрозділів. Унаслідок цього порушення й недоліки, зокрема, при формуванні штатних розписів, призвели до фінансових втрат на суму 9,9 млн грн.
Під час аудиторського дослідження з’ясувалося, що прорахунки під час планування потреб у фінансуванні оплати праці податківців призвели до завищення асигнувань та витрачання коштів на незаплановані цілі. Крім того, податковими органами Вінницької, Житомирської та Кіровоградської областей при використанні коштів на виконання повноважень допущено порушення при оплаті послуг з утримання своїх приміщень, недотримання вимог процедури держзакупівель. Загалом з порушенням законодавства й неефективно використано понад 36 млн грн.
Колегія РП вказала на необхідність посилення контролю з боку ДПС за використанням державних коштів органами податкових служб у зазначених областях.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 2.74 МБ)
Матеріали за темою
Передання фінполіції значної кількості статей КК негативно позначиться на якості розслідування злочинів
в„–12 (1310), 25.03—31.03.2017
Хто і чому хоче контролювати фінансову поліцію
в„–8 (1306), 25.02—03.03.2017
Політики та правоохоронці гальмують прийняття закону про фінансову поліцію
в„–9 (1307), 04.03—10.03.2017
Юристи підтримують створення фінансової поліції, однак багато залежатиме від практичної реалізації ідеї
в„–15 (1261), 09.04—15.04.2016
Що очікуватиме бізнес у разі передання службі фінансових розслідувань функцій податкової міліції, МВС та СБУ?
в„–25 (1167), 21.06—27.06.2014
На податкову міліцію очікують скорочення
19.03.2013
Податкову міліцію пропонують ліквідувати
28.01.2013
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!