Недавно Вищий адміністративний суд Гессену скасував пізні рейси в найбільшому аеропорту Німеччини — Франкфурті-на-Майні.
Це дало привід жителям Берліна і Бранденбурга (тут готують до відкриття аеропорт Berlin — Brandenburg International) звернутися до суду.
Вони сподівалися, що служителі Феміди в Лейпцигу також приймуть рішення на їх користь і з 22.00 до 6.00 заборонять польоти.
Проте Федеральний адміністративний суд став на бік Міністерства інфраструктури і сільського господарства Бранденбурга. Останнє запропонувало компромісний варіант: дозволити рейси до 24.00 та з 5.00. На ці години тут планують від 77 до 103 зльотів і посадок.
Мерові Берліна Клаусові Воверайту (який одночасно є головою наглядової ради Berlin — Brandenburg International) таке рішення сподобалося. Він заявив: «Дозвіл на нічні польоти дуже важливий для економіки регіону, а також для туристів, які приїжджають до Берліна зі всього світу».
Тим часом Об’єднання жителів Берліна і Бранденбурга не збирається здаватися. Люди мають намір подати скаргу до Європейського суду з прав людини. Активісти вимагають повної заборони на нічні польоти, як цього вдалося добитись у випадку з Франкфуртським аеропортом.
Berlin — Brandenburg International з 2012 року має об’єднати аеропорт Шенефельд з новими терміналами і з часом стати єдиним аеропортом Берліна.
Нині в німецькій столиці, крім Шенефельда, працює ще один аеропорт — Тегель. З відкриттям Berlin — Brandenburg International його планують закрити.
Весь номер в форматі PDF
(pdf, 2.35 МБ)
Матеріали за темою
Влада допоможе іспанцям краще бачити
04.02.2024
В Києві знайшли ботулізм у рибних консервах
24.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!