Суд компенсував невдоволеному глядачеві одного з кінотеатрів 1650 рублів за дуже велику кількість реклами під час кіносеансу.
У суму компенсації входить неустойка, вартість квитка, штраф і плата за моральну шкоду в розмірі 200 рублів, як повідомляють російські ЗМІ. Інцидент стався в м.Саратові під час перегляду голлівудської кіноновинки. Перед сеансом демонструвалися рекламні ролики, що затримало початок фільму на 15 хв. Позивач, житель Саратова Михайло Горелов, не зміг додивитися його до кінця через призначену зустріч і, залишившись невдоволеним, звернувся до суду.
«Раніше реклама в кінотеатрах тривала 5 хв., і це були в основному трейлери фільмів. Зараз же вона йде 15—20 хв. Причому переважно — реклама саратовських магазинів, кафе і т.п. Це псує враження про фільми», — заявив ображений глядач.
Представник кінотеатру заявила в суді, що глядачів повідомляють заздалегідь про показ інформаційно-анонсного блоку перед фільмом. З урахуванням цього, на її думку, показ реклами не можна назвати неправомірним. Але суд був іншої думки.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!