Під час спеціалізованої фокус-конференції «Фармпромоція в Україні. Нові правила-2013. Актуальна практика» обговорювалися нові регуляторні можливості, що відкриваються перед фармацевтичним сектором, специфіка і модель ведення фармбізнесу в різних країнах, а також основні світові тренди галузі.
Приводом для проведення заходу стало прийняття Міністерством охорони здоров’я наказу від 9.10.2013 №870, який затвердив настанову «Лікарські засоби. Належна практика промоції». Настанова містить розділи, присвячені науково-технічній інформації про лікарські засоби, їх просуванню, рекламі, семплінгу, спонсорству, грантам та стипендіям, спеціалізованим заходам, діяльності медичних представників, вимогам до друкованих та електронних носіїв інформації про лікарські засоби, тощо.
Учасники заходу мали можливість розглянути приклади ефективних бізнес-рішень стосовно просування лікарських препаратів. При цьому вони жваво дискутували щодо належної практики промоції лікарських засобів.
Матеріали за темою
Влада допоможе іспанцям краще бачити
04.02.2024
В Києві знайшли ботулізм у рибних консервах
24.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!