Понад 60 представників фармацевтичних компаній, маркетологів, бренд-менеджерів та комплаєнс-менеджерів відвідали семінар «Реклама та промоція фармацевтичних продуктів: огляд діяльності, аналіз ризиків, приклади розслідувань».
Велика кількість учасників заходу показала, що дана тематика особливо цікава для фармкомпаній зараз, коли гостра конкуренція змушує виробників лікарських засобів боротися за кожного потенційного споживача, а це в свою чергу призводить до прикрих помилок у рекламі, схемах промоції та інших сферах просування продукції, які регламентуються нормами конкурентного законодавства, законодавства у сфері реклами, захисту прав споживачів тощо.
Доповідачі заходу акцентували увагу на тому, що до організації будь-яких промоційних заходів фармкомпаніям слід підходити більш ретельно, адже раніше за порушення антикорупційного законодавства передбачалася переважно адміністративна відповідальність, а нині — кримінальна.
Учасники семінару дізнались, як належним чином документально оформляти проведення маркетингових заходів, конференцій, семінарів, а також як слід готувати постмаркетингові дослідження, визначати їх цілі й методи.
Матеріали за темою
ADER HABER – юридичний радник фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві
16.01.2024
Barristers змінює партнерський склад
05.12.2023
Пункт підтримки адвокатів відкрили в Києві
28.02.2023
Адвокати випустили «Молитву солдата»
24.02.2023
В ADER HABER новий партнер
22.02.2023
АПУ шукає фахівців з військового права
08.02.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!