МЗС витратить понад 9 мільйонів на піар держави за рубежем
У 2010 році українському зовнішньополітичному відомству на створення позитивної репутації держави за кордоном виділено 9,2 млн грн. «Ідея показати світу нашу країну з кращого боку, щоб залучити інвесторів і туристів, виникла ще в 2004-му, коли Президентом був Леонід Кучма, а країна була на підйомі. Але тоді втілити її в життя не встигли», — відзначило джерело в Уряді.
Фактично ця програма відновилася в 2007 році, але вона хронічно не виконувалася: були постійні скандали, гроші на рекламу країни зникали. Звичайно, нині коштів виділено небагато, але їх витрачання контролюватиме КРУ і Рахункова палата.
Заступник директора департаменту інформаційної політики МЗС Сергій Саєнко розповів, що пропонується видати два подарункові фотоальбоми тиражем до 1000 екземплярів: у одному з них розповідатиметься про Україну загалом, в іншому — рекламуватимуться ви¬значні пам’ятки країни, її привабливість для бізнесу.
Альбоми роздадуть послам, міністрам й іншим високопоставленим гостям країни. Також протягом 2—3 найближчих місяців зні¬муть і пустять в ефір 3-хви¬линний ролик під умовною назвою «Пізнайте Україну». Його планують показувати на Euronews, Cі-Ен-Ен й інших каналах. Крім того, буде знятий 15-хвилинний відеофільм про Україну для презентації на виставках, конференціях, ярмарках.
Частина коштів піде на підтримку веб-сайтів МЗС і дипустанов за кордоном: на них розмістять інформацію про Україну іноземними мовами. Враховуючи, що грошей виділено небагато, в міністерстві сподіваються і на допомогу спонсорів. До речі, попередня влада вкладала мільйони в «розкручування» в Україні НАТО, проте видимого результату домогтися так і не вдалося.
Сподіваємося, що заходи стосовно поліпшення репутації України підуть їй на користь та світ подивиться на нас іншими очима.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!