6 травня лідер Християнсько-ліберальної партії України Леонід Черновецький подав законопроект «Про внесення доповнення до Закону України «Про рекламу» щодо обмеження реклами. Відповідно до проекту ст.8 закону «Про рекламу» пропонується доповнити п.8, згідно з яким забороняється реклама на телебаченні та радіо, в друкованих засобах масової інформації протягом днів, оголошених днями жалоби в державі, а також протягом святкових та вихідних днів.
6 травня лідер Християнсько-ліберальної партії України Леонід Черновецький подав законопроект «Про внесення доповнення до Закону України «Про рекламу» щодо обмеження реклами. Відповідно до проекту ст.8 закону «Про рекламу» пропонується доповнити п.8, згідно з яким забороняється реклама на телебаченні та радіо, в друкованих засобах масової інформації протягом днів, оголошених днями жалоби в державі, а також протягом святкових та вихідних днів.
На думку народного депутата, реклама в сучасній Україні «ще далека від найкращих зразків рекламної продукції розвинених демократичних країн». «Здебільшого вона нав’язлива, навіть дещо агресивна, особливо коли рекламуються алкоголь та тютюнові вироби, — зазначає він. — Переконаний, це хвороба зростання рівня культури суспільства. Ми все одно прийдемо до цивілізованих форм реклами, але сьогодні маємо те, що маємо».
«Вважаю відвертим блюзнірством рекламу горілки, тютюну та оголених жіночих сідниць у дні жалоби, оголошені Президентом країни», — зазначив Л.Черновецький. Крім того, він вважає недоречним у дні великих державних та християнських свят, «коли українець звертає свої думки та серце до Господа Бога або переповнений почуттям патріотизму, думками про долю Батьківщини, перемежовувати богослужіння або репортажі із заходів державного значення телевізійною рекламою алкоголю, прокладок тощо».
Лідер ХЛПУ пропонує, щоб «у пересічного громадянина були дні, коли він буде звільнений від нав’язливої реклами».
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!