МЗС виділить $100 тисяч на поліпшення репутації держави
Міністерство закордонних справ замовило приватній компанії стратегію поліпшення реноме України в Європі. Покращення репутації нашої країни за кордоном обійдеться державному бюджету в $100 тис. Роботу над стратегією доручили фірмі CFC Consulting, яка є екс¬клюзивним представником телекомпанії Сі-Ен-Ен Інтернешнл в Україні.
Вітчизняні бренди
Творці стратегії визнали, що основні стереотипи про Україну, що склалися у світі, — це погана екологія, корупція і дешевий секс-туризм. Але про це мовчатимуть. Головна мета, відзначають піарники, не доводити невиправданість існуючих стереотипів, а знайти щось нове.
Визначаючи пріоритети позиціонування України, компанія зупинилася на відкритості як най¬більш характерній рисі і цінності українців. «Головна персональна риса України, головне гасло стратегії: «Україна — від¬критість». Ті позитивні риси, які сьогодні відомі в Європі і світі — гостинність, дружелюбність, любов, — втілені в одному слові «відкритість», — відзначив креативний директор проекту Юрій Сак.
За його словами, наша країна відкрита для реформ, для позитивних змін, інвестицій, туризму, міжнародної співпраці в різних сферах і глобальних процесах. Також він зауважив, що проведені в столицях ЄС рік тому соці¬ологічні опитування показали: понад 60% європейців не знають про Україну, а інші дізналися про її існування з повідомлень у ЗМІ.
Зокрема, розроблено образи хлопчика Спритка і дівчинки Гарнюні. Він — активний і сміливий, вона — красива і незалежна, образи виконані в стилі японського аніме — мультяшні фігурки з великими очима. Такими, вважають розробники, європейці і повинні уявляти українців.
Проте щоб жителі Старого світу не подумали, ніби українці — персонажі мульт¬фільмів, є й інший варіант. Над логотипом «Україна» летить чоловік. Один — в діловому костюмі, інший — одягнений як турист. Підпис внизу переконує, що ми дуже швидкі.
Над образами, символами, текстами працювали майже 40 фахівців — дизайнерів, фотографів, телеоператорів, журналістів, фахівців із зв’язків з громадськістю. Більшість з них — іноземці, які так само відкривали для себе Україну.
Крапля в морі
Спеціально для інвесторів у рамках бренду створена сторінка під назвою Ukraine Moving at Fast Lane, розрахована саме на іноземний капітал, відзначив представник команди розробників, співробітник Cі-Ен-Ен Василь Мірошниченко.
Крім того, розроблена концепція створення інформаційного порталу ukraineallaboutu.com, який повинен стати базовим джерелом інформації про Україну. Кліпи й інформація знайомлять іноземців з традиціями, історією, інвестиційними можливостями й економічним потенціалом України.
Також стратегія включає можливі іміджеві проекти, зокрема «Україна — центр сучасного мистецтва Схід¬ної Європи», «Україна модна», «Душа України в серці ЄС» тощо.
У МЗС стратегією залишилися задоволені. Її розробників залучили до створення стратегії, так би мовити, поза конкурсом, мовляв, ті запропонували кращу ціну. Як кажуть у мі¬ністерстві, порівняно з іміджевими бюджетами Катару чи Кувейту це «крапля в морі». Щоб утілити в життя задуми креативників, МЗС знову шукатиме гроші, тепер уже хочуть залучати приватних інвесторів.
«Ми говоримо нині про дві презентаційні кампанії, які вже почалися. У цьому беруть участь Сі-Ен-Ен іБі-Бі-Сі. Але в принципі мова йде про системніший під¬хід. І за умови, що буде фінансування (не обов’язково державне), буде і просування України за допомогою міжнародних форумів, друкованих ЗМІ», — підкреслив представник Cі-Ен-Ен.
В цілому кампанія, спрямована на те, щоб відкрити нашу державу світу, розрахована на найближчі 10 ро¬ків. Відзначимо, що в 2010 р. МЗС виділили 9,2 млн грн. на створення позитивної репутації України за кордоном.
Нагадаємо: восени минулого року також був презентований проморолик України до Євро-2012. Передбачалося, що всі ці кліпи транслюватимуться на європейських телеканалах Euronews, Eurosport і Бі-Бі-Сі. Також був обраний та¬лісман Євро-2012, яким стали два футболісти-близнюки, розфарбовані відповідно до кольорів національних прапорів України і Польщі.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!