25.01.2024 17:19
Єврокомісія з’ясувала, що у 42% випадків онлайн-пропозицій в ЄС екологічних та «стійких» товарів, вони насправді не мають таких характеристик. І вирішила боротися із введенням в оману споживачів.
З цією метою компаніям заборонять називати свої товари екологічними, якщо вони не мають підтверджень такої характеристики, повідомляє «Закон і Бізнес».
Таким чином в ЄС збираються покласти край грінвошингу — хитрощами, до яких вдаються компанії, щоб підвищити «екологічну» привабливість бренду, і рекламою, яка вводить в оману.
Щоб отримати право називати свої товари «екологічно чистими», «біорозкладеними» та «кліматично нейтральними», компанія повинна буде довести, що її продукт має значно менший вплив на навколишнє середовище, ніж аналогічні товари. Для цього доведеться провести незалежну експертизу чи отримати підтвердження у державного органу.
Те саме стосується інформації про довговічність продукції. Забороняється, наприклад, стверджувати, що пральна машина витримує 5000 циклів прання, якщо це не відповідає дійсності.
Нові правила будуть запроваджені в державах-членах ЄС протягом двох років після голосування в Раді ЄС.
Слово «грінвошинг» утворено від brainwashing, що перекладається як «промивання мозку», і green — «зелений». Такий недобросовісний маркетинг підносить екологічність компанії або продукту в той час, як насправді він нічим не відрізняється від «неекологічних» аналогів.
Закон і Бізнес
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!