В Асоціації правників України відбувся VIII Форум з конкурсного права, в ході якого арбітражні керуючі обговорили актуальні проблеми та завдання, пов’язані з інститутом неплатоспроможності.
Про це інформує «Закон і Бізнес» з посиланням на АПУ.
«Очікуємо запуску Електронного кабінету та відновлення Механізму звернення до реєстрів, які полегшать процедури банкрутства та реструктуризації. Поширення та розвиток процедур банкрутства та санації має велике значення для стабільності бізнесу та фінансової системи в умовах кризи. Важливо продовжувати досліджувати та вдосконалювати ці процедури, сприяти діалогу між боржниками та кредиторами, та підтримувати розвиток якісної спільноти фахівців у цій галузі», - переконаний голова Національної асоціації арбітражних керуючих Олександр Бондарчук.
В свою чергу член Ради арбітражних керуючих Сергій Донков озвучив проблеми, пов’язані із професійною діяльністю: «Є питання що стосуються введення єдиної інформаційної судової системи, є питання перехідних положень до його введення і велика дискусійна проблема - порядок призначення арбітражних керуючих у справах про банкрутство».
Окрім того, результати проведеного нещодавно соціологічного опитування показали ще ряд проблем, з якими стикаються арбітражні керуючі:
- Відсторонення арбітражного керуючого комітетом кредиторів без пояснення причин;
- Неналежна взаємодія щодо надання інформації державними органами/банками, відсутність відповідей на запити, неефективна взаємодія з представниками правоохоронних органів, державними виконавцями;
- Складнощі щодо виплати винагороди, відшкодування інших супутніх витрат, високі податки для арбітражних керуючих;
- Відсутність повноцінного функціонування інституту банкрутства фізичних осіб;
- Недостатній рівень цифровізації, відсутність доступу до окремих реєстрів, відсутність повноцінного об’єднання справ та реєстрів;
- Неправильний підхід до визначення неплатоспроможності юридичних осіб та відсутність контролю підприємств з боку державних органів, відсутність реального механізму щодо застосування субсидіарної / солідарної відповідальності;
- Порушення норм Кодексу з процедур банкрутства в процесі процедури банкрутства керівниками підприємств боржників;
- Значна кількість щомісячної звітності, дублювання паперового та електронного документообігу, неналежна робота програм для внесення звітності;
- Часта зміна норм внаслідок судової практики, неефективна робота судової системи в цілому щодо розгляду справ про банкрутство.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!