Надто великі штрафи за порушення правил перевезення вводять водіїв у ступор при появі перевіряючих. А у стресовому стані вони часто не знаходять документи, навіть якщо вони є у машині.
На думку авторів проекту «Про внесення змін до абзацу третього частини першої статті 60 Закону України «Про автомобільний транспорт» (№6225) слід зменшити тиск на автотранспортний бізнес. Принаймні, психологічний.
Та й корупційна складова нововведень стирчить із тексту діючої редакції цієї норми. Бо передбачає чимало невизначенностей, і, як наслідок, можливостей для зловживань з боку контролюючих органів: за меншу суму «не побачити» відсутності певних документів.
Зокрема, не визначено, у кого (перевізника чи водія) мають знаходитись в момент перевірки оригінали окремих документів (як-от, витяг з дозволу для міжобласних маршрутів). А вони видаються в одному екземплярі. Також не врахована ситуація, коли навіть за наявності у транспортному засобі повного пакету документів водій не знайшов якийсь один, а перевізника штрафують на 17 тис. грн.
Автор проекту вважає: якщо знизити верхню планку штрафу до 200 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (3400 грн.), вона не виглядатиме «необґрунтовано завищеною», як існуюча. Утім, скоріш за все, аби доходи перевіряючих не зменшилися, вони уп’ятеро частіше виходитимуть на рейди.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!