Влада має публікувати інформаційні матеріали щодо бюджетних проектів із обов’язковим текстовим повідомленням: «Реалізовано за кошти платників податків» або «Реалізується за кошти платників податків». При цьому цей текст має займати не менше 15% загальної площі всієї реклами.
Відповідну ідею містить проект Закону №6188 «Про внесення змін до деяких законів України щодо особливостей розміщення інформаційних матеріалів про використання бюджетних коштів», передає «Закон і Бізнес» з посиланням на Інтерфакс.
Аналогічні вимоги хочуть запровадити й щодо висвітлення діяльності органів державної влади та органів місцевого самоврядування. Зокрема, автори пропонують заборонити розповсюдження політичної реклами з інформацією щодо програм та заходів, здійснених за рахунок коштів держбюджету чи місцевих бюджетів, без відповідного повідомлення «Реалізовано за кошти платників податків» або «Реалізується за кошти платників податків».
Нагадаємо, на офіційному сайті Президента зареєстровано петицію № 22/123558-еп, якою пропонується зобов’язати владу на всіх інфоматеріалах вказувати фразу «за кошти платників податків».
.
Матеріали за темою
ТОП затребуваних професій в Україні цьогоріч
11.05.2023
Інформація, що становить публічний інтерес, не може приховуватись від народу, — ЄСПЛ
в„–14 (1520), 03.04—09.04.2021
Чи вистачить парламенту сміливості прийняти закон, який готували 20 років
в„–50 (1452), 21.12—27.12.2019
Як подати гарячу новину про суд і не обпектися об позов
в„–24 (1374), 16.06—25.06.2018
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!