Сьогодні, 1 жовтня, відділення Асоціації правників України в Херсонській області організовує воркшоп "Як маркетинг впливає на прибуток юристів".
Лекція проходитиме з 15:00 до 16:30 в бізнес-центр Raziotel Рішельєвський (м. Херсон, вул. Олеся Гончара, 19), передає «Закон і Бізнес».
Воркшоп проведе Вікторія Єсауленко – директор з маркетингу ЮФ "Asters", сертифікований бізнес-тренер, колумніст, автор книг. Вона поділиться лайфхаками та розповість, як правильні комунікації підвищують прибуток юридичної фірми.
Зокрема, спікер розкаже про:
- юридичний маркетинг в Україні: як є і як треба.
- маркетингові комунікації (марком) для розвитку бізнесу і клієнтоорієнтованості.
- діджитал марком – майбутнє юридичного маркетингу.
«Клієнт — це не той, хто заплатив, а той, хто повертається до вас знову та приводить усіх знайомих, кому ви можете бути потрібні», — переконана пані Єсауленко.
Детальніше про захід можна дізнатися за посиланням.

.
Матеріали за темою
Адвокатам облаштують свої пункти незламності
30.11.2022
Юридичний ринок сьогодні проходить найбільш тяжке випробування за часів незалежності України
15.09.2022
То густо, то пусто: як війна вплинула на юрисконсультів українських підприємств - дослідження
06.05.2022
Юридичний ринок уже не буде колишнім: поглинання як квиток на трамвай, і ціна на адвоката-нейрохірурга
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Чому суд не може змінити гонорар адвоката та як пандемія зробила юристів щасливими
в„–37 (1543), 11.09—17.09.2021
Чому західні вчені вважають, що юрист-песиміст більш успішний, ніж оптиміст?
в„–32-33 (1538-1539), 07.08—13.08.2021
Як юристу повідомити клієнту погані новини
14.07.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!