Сьогодні, 1 жовтня, відділення Асоціації правників України в Херсонській області організовує воркшоп "Як маркетинг впливає на прибуток юристів".
Лекція проходитиме з 15:00 до 16:30 в бізнес-центр Raziotel Рішельєвський (м. Херсон, вул. Олеся Гончара, 19), передає «Закон і Бізнес».
Воркшоп проведе Вікторія Єсауленко – директор з маркетингу ЮФ "Asters", сертифікований бізнес-тренер, колумніст, автор книг. Вона поділиться лайфхаками та розповість, як правильні комунікації підвищують прибуток юридичної фірми.
Зокрема, спікер розкаже про:
- юридичний маркетинг в Україні: як є і як треба.
- маркетингові комунікації (марком) для розвитку бізнесу і клієнтоорієнтованості.
- діджитал марком – майбутнє юридичного маркетингу.
«Клієнт — це не той, хто заплатив, а той, хто повертається до вас знову та приводить усіх знайомих, кому ви можете бути потрібні», — переконана пані Єсауленко.
Детальніше про захід можна дізнатися за посиланням.
.
Матеріали за темою
Адвокатам облаштують свої пункти незламності
30.11.2022
Юридичний ринок сьогодні проходить найбільш тяжке випробування за часів незалежності України
15.09.2022
То густо, то пусто: як війна вплинула на юрисконсультів українських підприємств - дослідження
06.05.2022
Юридичний ринок уже не буде колишнім: поглинання як квиток на трамвай, і ціна на адвоката-нейрохірурга
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Чому суд не може змінити гонорар адвоката та як пандемія зробила юристів щасливими
в„–37 (1543), 11.09—17.09.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!