За останній рік у юрфірмах маркетинг та комунікації змістилися в онлайн. Відтак, на всіх популярних інтернет-майданчиках зросла конкуренція, що зумовлює особливості вибору онлайн-інструментів, визначення бюджету та підготовки контенту.
На це у коментарі виданню «Закон і Бізнес» звернув увагу керівник медіа-центру ЛІГА:ЗАКОН, голова комітету сприяння малому та середньому бізнесу Київської торгово-промислової палати Олександр Липський. Він виступає модератором сесії, присвяченої підходам до управління під час пандемії, на форумі ААУ «Адвокатура: Формула успіху», який проходить сьогодні у Києві.
О.Липський нагадав, що визначення стратегії розвитку компанії є дуже важливим та відповідальним етапом. «Я би рекомендував намічати цілі на рік, раз на пів року робити їх ревізію та корекцію, і в кінці року підбивати підсумки: які цілі були досягнуті, які цілі були змінені та чому, і які цілі не були досягнуті та з яких причин: об’єктивних чи суб’єктивних», - радить експерт.
На його думку, найбільшу частину стратегії зазвичай займає блок з маркетингом, корпоративними комунікаціями та питаннями розвитку бізнесу. «Маркетинг та комунікації за останній рік майже повністю змістилися в онлайн-простір, відтак, конкуренція за увагу онлайн-аудиторії на всіх популярних майданчиках стала шаленою, - звернув увагу експерт. - А це ставить перед юридичними фірмами питання вибору правильних онлайн-інструментів, визначення бюджету, співпраці з кваліфікованими підрядниками та підготовки якісного контенту».
Маркетолог застерігає: онлайн-маркетинг стає дедалі складнішим, а вартість просування контенту щороку лише зростає. Він також дає поради, як правильно діяти в таких умовах. «По-перше, не впадати у відчай: бо поки ви вагаєтесь, інші діють. По-друге, бути готовими генерувати багато якісного контенту та постійно експериментувати (для досить консервативних юристів це вкрай непросто). По-третє, чітко розуміти, яких результатів ви хочете від підрядників, якісно формувати технічне завдання і знайти гарних фахівців, – зазначив О.Липський. - Наразі одна людина вже фізично не може якісно розбиратися у тонкощах усіх інструментів та площадок: знати всі актуальні аспекти SEO-просування, вміти якісно налаштовувати таргетинг у Facebook та Instagram, досконало знати LinkedIn та просування в YouTube. Тож, PR-спеціалісти юридичних компаній все більше виконують функції координаторів, які формують задачі для підрядників та контролюють їх якісне виконання. А для того, аби не намагатися охопити неосяжне та не витратити «на вітер» зарезервовані бюджети, вам і потрібна стратегія – щоб чітко розуміти цілі, перелік інструментів, KPI та ефективність витрачених коштів для кожного з онлайн-каналів».
Експерт відзначив ще одну особливість сьогодення, яка полягає у тому, що потенційні клієнти за час карантину втратили звичку ходити на очні заходи. І, якщо є вибір між поїздкою на захід або онлайн-трансляцією, більшість обирає останнє. Відповідно, перед юридичними фірмами стоїть задача на системній основі проводити якісні та цікаві онлайн-заходи, забезпечуючи на них відповідний рівень присутності представників бізнесу. «Мій досвід свідчить про те, що це робити вельми непросто. Бо онлайн-заходи вимагають геть іншого підходу до воронки продажів. І зацікавити клієнта в онлайн-форматі та продати йому дорогу експертизу задача досить складна, - наголосив О.Липський. - Для того, аби робити це вдало треба: заволодіти увагою потенційного клієнта на етапі анонсування заходу, не дати йому забути про захід, під час самого заходу дати якісний контент і одночасно здійснювати продажі, маючи завчасно сформовану воронку продажів та «продукт». Тих, хто буде сумніватися, лагідно «дотиснути» протягом певного періоду. І все це потрібно робити вкрай якісно, обережно і тактовно, аби не викликати у потенційних клієнтів негативні емоції».

О.Липський: слід бути готовими генерувати багато якісного контенту
Матеріали за темою
Адвокатам облаштують свої пункти незламності
30.11.2022
Юридичний ринок сьогодні проходить найбільш тяжке випробування за часів незалежності України
15.09.2022
То густо, то пусто: як війна вплинула на юрисконсультів українських підприємств - дослідження
06.05.2022
Юридичний ринок уже не буде колишнім: поглинання як квиток на трамвай, і ціна на адвоката-нейрохірурга
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Чому суд не може змінити гонорар адвоката та як пандемія зробила юристів щасливими
в„–37 (1543), 11.09—17.09.2021
Чому західні вчені вважають, що юрист-песиміст більш успішний, ніж оптиміст?
в„–32-33 (1538-1539), 07.08—13.08.2021
Як юристу повідомити клієнту погані новини
14.07.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!