Абонент має бути належним чином повідомлений про технічну неможливість припинення надання послуг у разі відсутності коштів на рахунку, а також щодо надання таких послуг фактично у кредит.
У справі №172/637/20 ПрАТ «ВФ Україна» звернулось до суду з позовом до абонента, заборгував майже 550 тис. грн. за послуги, надані в роумінгу. Місцевий суд позов задовольнив, але в апеляційній інстанції це рішення скасували.
Як встановив Касаційний цивільний суд, у пп.27 п.39 Правил надання та отримання телекомунікаційних послуг, затверджених постановою КМ від 11.04.2012 №295, провайдери зобов’язані повідомляти абонентові під час першої реєстрації його телефону в мережі роумінг-партнера про суму коштів на особовому рахунку, вартість послуг зв’язку, доступу до Інтернету, а також додатково повідомляти абонентові, з яким укладений договір у письмовій формі, про технічну неможливість припинення надання послуг у разі відсутності коштів на його особовому рахунку.
Водночас, оператор, провайдер не має права стягувати плату за послугу, яку споживач не замовляв (пп.4 п.64 правил). Натомість, позивач не надав, зокрема, доказів, які б свідчили про замовлення відповідачем послуги «Міжнародний роумінг». Крім того, не довів, що споживачу було завчасно надано всю вичерпну інформацію про послугу, на підставі якої споживач її замовив.
Тож суд апеляційної інстанції, пославшись закони «Про телекомунікацію» та «Про захист прав споживачів», а також правила, дійшов обґрунтованого висновку про відсутність підстав для задоволення позову про стягнення з відповідача заборгованості.
Фото: vodafone:ua
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!