Народні депутати вміють навантажувати роботою не тільки себе, а й всіх інших. Бо спочатку приймають норми, а потім усвідомлюють, що їх виконання лише створить вал непотрібного паперообігу.
Так, законом «Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань» передбачено, що для державної реєстрації змін до відомостей про юрособу необхідно подавати серед іншого нотаріально засвідчену копію документа, що посвідчує особу, яка є кінцевим бенефіціарним власником юрособи.
Водночас, аналогічні вимоги містить і закон про фінмоніторинг. До того ж, якщо кінцевим бенефіціаром є фізична особа, то інформація про неї із відповідними копіями вже міститься в документах реєстраційної справи. Тож повторне подання таких копій лише додасть роботи держреєстраторам та нотаріусам.
Тому нардепи зареєстрували проект «Про внесення змін до деяких законів України щодо зазначення та подання відомостей про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності юридичної особи» (№5807). Він передбачає скасування вимоги щодо повторного подання копій документів у разі, якщо засновниками юрособи є виключно фізичні особи, які й є кінцевими бенефіціарними власниками.
Крім того, пропонується збільшити до року строк повідомлення держреєстратора про кінцевого бенефіціарного власника та структуру власності. Адже він розпочався з 11.07.2021, і за відведені 3 місяці держреєстратори фізично не встигнуть прийняти такі документи від величезної кількості юросіб, які мають подати такі відомості згідно із вимогами закону про фінмоніторинг.
Матеріали за темою
Як декларувати підприємницьку діяльність ФОП
21.03.2024
Грінвошинг в Євросоюзі стане караним
25.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!