Добігає кінця вже другий навчальний рік в умовах карантину. І фахівці в різних європейських країнах переймаються, що вимушена дистанційна форма навчання негативно позначилася на знаннях школярів.
Проведене дослідження Центру демографічних наук Оксфордського університету серед школярів у Нідерландах, де школи були закриті на карантин протягом 8-ми тижнів, виявило: учні за цей час втратили знання. Школярі початкових класів не засвоїли майже нічого нового, навчаючись дистанційно, пише HighTech Plus.
На думку авторів дослідження, аналогічна ситуація напевно склалася в багатьох країнах світу. Тим більше, що у школах Нідерландів були створені одні з найкращих умов для віртуальної освіти. Уряд забезпечив додаткову підтримку і фінансування: від широкосмугового інтернету до надання житла і підтримки батьків.
Але навіть незважаючи на це учні тут втратили в середньому 20% прогресу в знаннях через закриті школи. А діти батьків з низьким рівнем освіти відстали від своїх товаришів на 50%.
Ще одне дослідження, проведене у першій половині 2020 року, свідчить, що дистанційне навчання не працює: школярі набагато гірше засвоюють предмети онлайн, ніж на уроках у класах. Так, американські школярі 3—8-го класів освоїли програму англійської мови на 70%, а математики тільки на 50%, порівняно з тим, що вони зазвичай встигають пройти за цей час.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!