У парламентарів нарешті дійшли руки до змін, які варто було б внести ще 4 роки тому. Мова про електронні докази, які органічно ввійшли до процесуальних кодексів ще у 2017-му, а от про інші кодекси депутати, мабуть, забули.
Проектом «Про внесення змін до Кодексу про адміністративні правопорушення щодо електронних доказів» (№5060) вони вирішили привести адміністративне законодавство у відповідність до сучасних реалій.
У проекті пропонується доповнити ст.251 КпАП визначенням електронних доказів, як «інформації в електронній (цифровій) формі, яка містить певні дані», а також врегулювати питання дослідження, вилучення та використання такої інформації у справах про адміністративні правопорушення.
Для наочності проблеми автори наводять норму про відповідальність за порушення законодавства про публічні закупівлі, які відбуваються в електронній системі Prozorro. Під час розгляду відповідних справ про адмінправопорушення суди використовують як докази відомості із цієї системи. Натомість у кодексі така можливість не регламентується.
Тож імовірно, що і за подібними статтями нікого не змогли притягнути до відповідальності, бо ж поняття «електронні докази» було відсутнє.
Матеріали за темою
Повноваження керівника апарату суду, надсилання рішення в ЄСІТС та інші висновки в огляді КАС
26.03.2024
Коли не суддя не може оскаржити рішення ВРП про закриття дисциплінарного провадження — ВП ВС
23.01.2024
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!