Дотримання транспортних технічних вимог і контролю є важливими. Але це має бути лагідно, щоби не викликати негативну реакцію і спротиву населення. Тому що багато хто згадує Державтоінспекцію, коли там були суцільні черги і за якусь гривню все це продавалося.
Про це заявив міністр інфраструктури Владислав Криклій в інтерв’ю РБК-Україна, передає «Закон і Бізнес».
Відповідаючи на запитання про перспективи запровадження ТО з 2022 року, він висловив переконання, що техогляд для транспортних засобів має бути. «Для цього нам треба ухвалити законопроект. Були пропозиції ввести його поступово, з перехідними положеннями, щоби не загострювати суспільні настрої. Наприклад, починати з переобладнаних автівок, які вперше ввозять, вони все одно проходять сертифікацію. Особливої різниці немає – техогляд чи сертифікація, якщо мова йде про раз на два роки, то в них ще є запас часу. Тому була логіка і алгоритм, в якій редакції пропонується його ухвалити».
Потребу повернення технічного огляду чиновник пояснив тим, що це є однією з основних вимог у імплементаційних документах по ЄС. «Це майже 20% від наших зобов'язань у виконанні Угоди про асоціацію з ЄС, адже це насамперед стосується екологічних норм», - зауважив він.
Також В.Криклій нагадав про відповідальність власника чи користувача автівки, якщо будуть виявлені якісь несправності, а він їх не владнав і через це потрапив у дорожньо-транспорту пригоду. «У деяких країнах за це навіть передбачена кримінальна відповідальність, тому що людина фактично ризикує не лише власним життям і здоров'ям, а й інших», - нагадав міністр.

.
Матеріали за темою
Як не допустити зниження страхового відшкодування в разі ДТП?
в„–9 (1515), 27.02—05.03.2021
Відповідальність за порушення ПДР: огляд практики ВС та ЄСПЛ
в„–8 (1514), 20.02—26.02.2021
Законослухняних водіїв не турбуватимуть листами щастя — проект
в„–8 (1514), 20.02—26.02.2021
Порушники ПДР зможуть не ходити до суду - проект
в„–7 (1513), 13.02—19.02.2021
У Берліні намалюють більше «зебр» заради комфорту пішоходів
в„–6 (1512), 06.02—12.02.2021
За заправку автомобіля вітром у Гельсінкі будуть доплачувати
в„–6 (1512), 06.02—12.02.2021
Водіїв, які займатимуть місця для інвалідів, штрафуватимуть паркувальники - проект
в„–3-4 (1509-1510), 16.01—29.01.2021
Водій довірився навігатору, заїхав у воду і потонув
в„–1-2 (1507-1508), 01.01—15.01.2021
Як стягнути шкоду за розкрадений на штрафмайданчику автомобіль — позиція ВС
в„–52 (1506), 26.12—31.12.2020
Опубліковано огляд практики ККС ВС
24.12.2020
Для їзди на самокаті в Іспанії буде потрібно техпаспорт
в„–47 (1501), 21.11—27.11.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!