Проблемі розмитнення транспортних засобів, які в народі називають євробляхами, вже більше 10 років. Тільки протягом 2020 року було подано вісім законопроектів, однак це питання досі не врегульоване остаточно.
На цьому 21 січня наголосив заступник голови Комітету ВР з питань фінансів, податкової та митної політики Олександр Ковальчук під час розгляду на засіданні комітету доопрацьованих проектів законів «Про внесення змін до Митного кодексу України щодо тимчасового спрощення митного оформлення транспортних засобів, ввезених на митну територію України» та «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо справляння податків і зборів, інших обов’язкових платежів, об'єктом оподаткування якими є транспортні засоби», передає «Закон і Бізнес».
Ці проекти були підготовлені на виконання рішення Комітету від 9 листопада 2020 р., прийнятого за результатами розгляду законопроектів №№ 3706, 2345, 2632, 3539, 3704, 3704-1, 3093, 2342.
З метою узгодження позицій і напрацювання рішення було проведено кілька засідань робочої групи і зустрічей з представниками Міністерства фінансів, Державної податкової служби, Митної служби України, Прикордонної служби України і Національної поліції.
«Я ставив завдання перед собою і членами робочої групи спробувати вирішити це питання один раз і назавжди, щоб українці не жили очікуваннями, а отримали можливість для реального розмитнення тих транспортних засобів, які вже є на території України», - сказав О.Ковальчук.
Напрацьовано два законопроекти, якими пропонуються зміни до Податкового і Митного кодексів. Вони передбачають єдиний підхід до розмитнення автомобілів без будь-яких пільг і винятків, стосуються всіх транспортних засобів, які в’їхали на територію України до кінця 2020 року з порушеннями митних правил, а також направлені на поповнення бюджету і полегшення роботи правоохоронних органів.
Пропонується встановити, що автомобілі мають бути розмитнені протягом 180 днів за ставкою оподаткування, яка не перевищує одну тисячу євро.
Комітет підтримав доопрацьовані редакції проектів законів та доручив членам комітету зареєструвати їх і внести на розгляд Верховної Ради. Комітет одразу рекомендував Верховній Раді включити дані проекти законів до порядку денного і за наслідками розгляду у першому читанні прийняти за основу.
Також нардепи обіцяють, що ближчим часом буде напрацьований законопроект, який передбачатиме поступове, протягом п'яти років, зниження вартості розмитнення транспортних засобів.

Фото: rbc.ua
Матеріали за темою
Як не допустити зниження страхового відшкодування в разі ДТП?
в„–9 (1515), 27.02—05.03.2021
Відповідальність за порушення ПДР: огляд практики ВС та ЄСПЛ
в„–8 (1514), 20.02—26.02.2021
Законослухняних водіїв не турбуватимуть листами щастя — проект
в„–8 (1514), 20.02—26.02.2021
Порушники ПДР зможуть не ходити до суду - проект
в„–7 (1513), 13.02—19.02.2021
У Берліні намалюють більше «зебр» заради комфорту пішоходів
в„–6 (1512), 06.02—12.02.2021
За заправку автомобіля вітром у Гельсінкі будуть доплачувати
в„–6 (1512), 06.02—12.02.2021
Водіїв, які займатимуть місця для інвалідів, штрафуватимуть паркувальники - проект
в„–3-4 (1509-1510), 16.01—29.01.2021
Водій довірився навігатору, заїхав у воду і потонув
в„–1-2 (1507-1508), 01.01—15.01.2021
Як стягнути шкоду за розкрадений на штрафмайданчику автомобіль — позиція ВС
в„–52 (1506), 26.12—31.12.2020
Опубліковано огляд практики ККС ВС
24.12.2020
Для їзди на самокаті в Іспанії буде потрібно техпаспорт
в„–47 (1501), 21.11—27.11.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!