Оголошення на сайтах-агрегаторах туристичних послуг в ЄС стануть показувати більше інформації, яка допоможе користувачеві зробити усвідомлений вибір.
Йдеться про двох платформах — Booking.com (сайт для пошуку готелів і апартаментів) і Expedia Group, куди входять сервіси як пошуку житла, так і інші, на зразок прокату автомобілів або пошуку квитків.
Ці платформи в Європі будуть зобов’язані показувати додаткову інформацію про послугу: чи є продавець приватною особою або компанією; загальну суму, яку повинен заплатити покупець (враховуючи всі збори і додаткові витрати), а також які пропозиції на сайті отримують пріоритет завдяки покупці реклами.
Крім того, платформи почнуть постійно моніторити ціни пропозицій, і ця інформація теж буде доступна користувачам. Завдяки їй можна розпізнати фейковий знижку, коли послуга насправді надається за звичайною ціною, але на сайті вказується завищена «стара ціна».
Ці нововведення онлайн-платформи закріпили в угоді з Єврокомісією.
Нещодавно європейські міста зажадали від влади ЄС зобов’язати подібні туристичні платформи тісніше співпрацювати з місцевою владою, щоб контролювати кількість туристів в житлових районах. Наприклад, зобов’язати такі платформи надавати інформацію про угоди місцевій владі і нести відповідальність за порушення правил здачі житла в короткострокову оренду поряд з орендодавцями.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!