Сьогодні, 30 листопада, розпочався прийом документів від бажаючих обійняти посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги. Кандидатів очікують перевірка, тестування та співбесіда.
Про це йдеться в наказі Міністерства юстиції України від 27.11. 2020 року № 3095/7 «Про оголошення конкурсу щодо обрання директора Координаційного центру з надання правової допомоги», повідомляє «Закон і Бізнес».
Прийом документів для участі у конкурсі триває з 30 листопада 2020 року до 18 грудня 2020 року включно. Кандидати, документи яких надійшли після визначеного строку їх прийому, не допускаються до участі у конкурсі.
Вимоги до кандидатів:
вища освіта другого рівня за ступенем магістра за галуззю знань «Право» або «Управління та адміністрування», або «Публічне управління та адміністрування», або «Міжнародні відносини»; досвід роботи не менше трьох років на керівних посадах в органах державної влади та/або місцевого самоврядування та/або керівних посадах на підприємствах, в установах та організаціях незалежно від форми власності та/або не менше п’яти років у галузі права;
вільне володіня державною мовою.
Кандидати подають до Комісії такі документи:
письмову заяву про участь у конкурсі на ім’я голови Комісії (форма не встановлена);
біографічну довідку (резюме), у якій мають бути зазначені контактний номер телефону та адреса електронної пошти кандидата (форма не встановлена);
копію паспорта громадянина України;
копію (копії) документа (документів) про освіту;
копію трудової книжки або документів, що підтверджують досвід роботи;
мотиваційний лист, у якому особа викладає свої мотиви бути директором Центру, своє бачення подальшого розвитку системи безоплатної правової допомоги та першочергові кроки у разі призначення на посаду директора Центру (обсягом до 500 слів) (форма не встановлена);
декларацію особи, уповноваженої на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, за рік, що передує року, у якому було оприлюднено оголошення про конкурс, подану як претендентом на посаду директора Центру до Національного агентства з питань запобігання корупції відповідно до Закону України «Про запобігання корупції», у роздрукованому вигляді;
згоду на обробку персональних даних відповідно до Закону України «Про захист персональних даних» (форма не встановлена);
згоду на здійснення фото-, відео- та аудіофіксації (форма не встановлена).
Конкурс триває не менше 30 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення та проводиться за такими етапами:
перевірка документів, поданих кандидатами на відповідність загальним вимогам, визначеним Порядком проведення конкурсу на зайняття посади директора Координаційного центру з надання правової допомоги (не більш як 10 робочих днів);
тестування (тест загальних навичок) (термін призначення дати етапу Конкурсу не регламентовано);
співбесіда (термін призначення дати етапу Конкурсу не регламентовано).
Документи для участі у Конкурсі надсилаються:
– поштовим відправленням на адресу: 01001, м. Київ, пров. Рильський, 8, Міністерство юстиції України (із зазначенням на конверті: «Комісії з відбору кандидатів на посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги»);
Або
– на адресу електронної пошти: yu.sverba@minjust.gov.ua (тема листа: «Комісії з відбору кандидатів на посаду директора Координаційного центру з надання правової допомоги»). Про отримання документів на адресу електронної пошти кожного кандидата буде проінформовано зворотнім листом не пізніше наступного робочого дня.

Матеріали за темою
Іноді ми опиняємося в незручному становищі через позицію судів — в.о. директора КЦ НПД О.Баранов
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Якщо адвокат виходить на зв’язок, скарга — не показник браку в його роботі
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Клієнт системи БПД не завжди правий - форум
14.09.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!