Туристів у Туреччині й близько не підпустять до їжі
Аби зберегти систему «все враховано» й залишатися привабливими для туристів, турецькі готелі прийняли спеціальні стандарти харчування, щоб обмежити контакти гостей з їжею.
Так, у закладах, що діють за системою «все враховано», правила залишилися колишніми. Проте їжу в тарілки клієнтів тепер накладає персонал. При цьому використовуються маски, дезінфекція, розмітка для дотримання соціальної дистанції.
У той же час турецькі туроператори запевнили, що, попри збільшення витрат на додаткові санітарні заходи, ціни підвищувати не будуть. Більше того, деякі готелі навіть ідуть на зниження цін заради залучення клієнтів. Також Анкара надає підтримку секторам економіки, що постраждали через пандемію, зокрема туристичній галузі.
Представник останньої запевнив, що готелі продовжать працювати навіть у випадку, якщо серед гостей виявлять хворих на COVID-19. Персонал проінструктували, як бути в такій ситуації.
Зокрема, є спеціальні ізоляційні кімнати, а інформація відразу відправляється в Мінохоронздоров’я. При цьому решта туристів продовжує спокійно відпочивати.
До речі, Туреччина — один з небагатьох напрямків, доступних для українських туристів. Тільки за перші тижні після відновлення польотів туди прибуло близько 30 тис. українців.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!