І маркетинговий форум «Розумна Фарма» зібрав керівників фармацевтичних компаній, директорів з маркетингу та продажу, маркетологів, продакт- та бренд-менеджерів, а також інших фахівців, задіяних у процесі створення та погодження фармацевтичної реклами.
У рамках форуму доповідачі, наводячи приклади зі своєї практики, відзначили тенденцію зміни очікувань маркетологів фармкомпаній від юристів, які погоджують рекламні матеріали.
Увазі аудиторії був представлений аналіз інструментів інтелектуальної власності, що перебувають в арсеналі маркетолога фармкомпанії. Експерти порекомендували маркетинговим фахівцям реєструвати права інтелектуальної власності (торгові марки, слогани, упаковки тощо), вести облік об’єктів права інтелектуальної власності, проводити аналіз найменувань зареєстрованих лікарських засобів, регулярний моніторинг лікарських засобів, що подані на реєстрацію, зареєстрованих торгових марок і упаковок, що випускаються, аналізувати слогани, рекламні матеріали, інформацію, яку поширює конкурент.
Матеріали за темою
ADER HABER – юридичний радник фонду часткового гарантування кредитів у сільському господарстві
16.01.2024
Barristers змінює партнерський склад
05.12.2023
Пункт підтримки адвокатів відкрили в Києві
28.02.2023
Адвокати випустили «Молитву солдата»
24.02.2023
В ADER HABER новий партнер
22.02.2023
АПУ шукає фахівців з військового права
08.02.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!