Як не втратити клієнтів і продовжити зростати під час кризи
Маркетологи виявили, що певні практики під час карантину не лише не зменшують обертів, а й активно зростають. Тому поділилися з адвокатами лайфхаками, як заробляти без демпінгу.
В океані відчуттів
Опинившись удома, активні адвокати спочатку трошки відпочили, а деякі навіть встигли виспатися. Утім, на карантині багатьом довелося задуматись над тим, як втриматися на плаву. Цілі, звісно, кожен перед собою ставить різні, тож, доки одні намагаються не збанкрутувати, інші планують зростання бізнесу.
Адже в умовах кризи та невизначеності адвокати мають навіть більші можливості, ніж виробники дезінфекторів та спирту. Так, у момент турбулентності люди відчувають внутрішню невпевненість, потребу в захисті та передбачуваності, тож на авансцену виходять політики, психологи та правники.
Тому, як урятувати юридичний бренд від вірусу забуття, була присвячена лекція, організована Асоціацією правників України. Всі охочі мали змогу долучитися до зустрічі в Zoom та поспілкуватися про те, які засоби просування рятують бізнес.
Будь-яка криза змушує нас відчувати одні й ті самі емоції. Тож, якщо хочеш допомогти клієнту, спочатку допоможи собі. Найголовніше — це дати раду емоціям. Спочатку приходить стагнація та повне нерозуміння ситуації. Далі людина воліє поринути в паніку та розпач, які приводять свою стару та скупу подругу — «економію». Після неї до вас завітає фрустрація, яку в умовах ізоляції більшість проведе з тими, кому довіряє. Хтось перед екраном телевізора, хтось у «Фейсбуку», а хтось в «Інстаграмі». Eтім, картинки та новини колись закінчуються. І це змусить вас шукати рішення. Можливо, навіть дуже активно.
Плащ супергероя
Позитивний сценарій апокаліпсису полягає в тому, що ми його вже бачили. Тож виключно від нас самих залежить, яку роль ми граємо у власному кіно — масовку, потерпілих чи Брюса Вілліса. Власне, у цьому і криється секрет успіху — вдягнути плащ та врятувати світ. Можливо, навіть і не світ, а кількасот чи тисячу потенційних бізнесів. Які, погодьтеся, є від чого рятувати.
Людський мозок доволі простий, що дозволяє нам себе легко налаштовувати. Наприклад, за допомогою гри. Уявіть себе улюбленим героєм. Для більшої впевненості можна навіть зробити плащ Бетмена з простирадла та вийти на балкон. А потім запитати себе: кого і від чого я можу врятувати? Якщо рятувати нема кого, просто грайтеся зі своїми дітьми або ж онуками.
Якщо ж ви розумієте свою фаховість — необхідно окреслити вашу цільову аудиторію. Далі необхідно уявити, як їм погано та від чого вони страждають. Тут слід дати волю фантазії, а якщо вона розлінувалася під час карантину — почитати веселі оповідання на порталі Верховної Ради. У першому розділі вони пообіцяють нам важкі часи та порятунок у фіналі.
Якщо вам вдасться переконати себе у наявності геройських навичок та вмінь — приступайте до порятунку світу. І тут треба знову подякувати мозку за те, що в більшості ми дуже подібні. Адже емоційні гойдалки людство відчуває однаково, особливо в умовах тотальної синхронності стрічки новин. Варто пам’ятати, що ваші клієнти відчувають те ж саме, що і ви.
Утім, оскільки суперсила належить вам, то саме вам доведеться шукати вирішення проблем, оберігати та «брати на ручки». Адже перше, що хоче почути потенційний споживач послуг, — це те, що ви точно впевнені у щасливому кінці та бачите вихід із турбулентності.
Ефіри зі спальні
Утім, що робити, коли ви встигли врятувати всіх до карантину або ж робота є, проте хочеться більшого? Тут треба почати демонструвати свої таланти в просторі та часі. Зокрема, маркетологи вважають, що кращим місцем для переконання себе та світу у свєму професіоналізмі є Інтернет.
Найефективнішими засобами для залучення потенційних клієнтів є великі та середні медіа. Тож намагайтеся вести блоги та давати інтерв’ю, писати актуальні коментарі та давати поради. Якщо ваш контент буде достатньо професійним, то спочатку про вас дізнаються, а згодом почнуть довіряти та співпрацювати.
Утім, навіть прямі ефіри та вихід на телебачення зі спальні здатні творити дива при креативному підході, помноженому на професійні якості. Єдине, чого робити не варто, — це скорочувати витрати на своє просування. Адже в умовах карантину більшість, намагаючись економити, відмовляється від витрат на маркетинг. Граючи при цьому на руку тим акулам бізнесу, які розуміють переваги часу, просто переглядаючи статті витрат.
Важливим є налаштування свого сайту та наповнення його актуальною інформацією. Звісно, зважаючи на те, що Covid-19 грає роль поганого хлопця, на перших сторінках ресурсу розповідайте, яким чином ви можете врятувати клієнтів від нього. Пропонуйте стратегії та діліться інформацією.
Одним із найбільш дієвих засобів є адекватне налаштування реклами та таргетингу для найбільших майданчиків. До них належить не лише Google, а й будь-які місця, звичні для вашої цільової аудиторії. Якщо витрачатимете кошти з розумом, то зможете їх заощадити та заробити. Так, якщо ваша аудиторія — це закордонні підприємці, то необхідно просувати в пошуку запити іноземною мовою. Якщо ж ваша аудиторія страждає від надмірного податкового тягаря — налаштовуйте пошукові запити на бухгалтерів або ж на власників бізнесу. Усе залежить, звісно, від власних амбіцій.
Якщо ви до цього часу не займалися аудитом своєї діяльності та не запрошували фахівців — цей день настав. Якщо відкладати на нову машину замість того, щоб інвестувати в розвиток, можна поринути у прірву професійного забуття. Крім того, необхідно пам’ятати, що в умовах агресивних маркетингових стратегій кожному з нас хочеться бачити живу людину.
Часи пафосу та коштовних краваток минули, тож людям необхідна щирість та відвертість. Не варто маскувати своє життя, станьте цікавим і прогресивним. Розвивайте емоційний інтелект та здобувайте нові навички. Наприклад, вміння змонтувати відео для блогу переходить у категорію «може кожен». Ведіть сторінку в «Інстаграмі», адже він давно перестав бути місцем естетики та відпочинку.
Поділіться досвідом з жінками, якщо ви займаєтеся розлученнями. Відчуйте біль клієнток та розкажіть про те, що кількість випадків домашнього насильства під час карантину збільшується. Зніміть історію про те, що ви можете впоратися з незаконною евакуацією транспортного засобу. Займаєтеся справами про адміністративні правопорушення — розкажіть, як не отримати штрафу за прогулянку без маски.
Займаєтеся протидією рейдерству — розповідайте історії, наприклад про протидію кібератакам або ж шахрайству. Покажіть свою роботу наживо, адже успіх приходить до тих, хто від нього не ховається. А ще — підтримайте тих, із ким працювали. Адже ніщо не замінить простої та щирої бесіди.
Покажіть, що ви теж людина. Яка, утім, має надлюдські здібності бачити майбутнє. Але не просто майбутнє, а добре та щасливе. Адже криза — це час стати лідером. Спочатку власного життя. А потім і для тих, хто потребує допомоги. Забезпечте клієнтам вироблення ендорфіну від роботи з вами.

Маркетологи вважають, що адвокатам доведеться навчитися цікавих навичок впливу на емоційний стан клієнта через веб-камеру.
Матеріали за темою
Адвокатам облаштують свої пункти незламності
30.11.2022
Юридичний ринок сьогодні проходить найбільш тяжке випробування за часів незалежності України
15.09.2022
То густо, то пусто: як війна вплинула на юрисконсультів українських підприємств - дослідження
06.05.2022
Юридичний ринок уже не буде колишнім: поглинання як квиток на трамвай, і ціна на адвоката-нейрохірурга
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Чому суд не може змінити гонорар адвоката та як пандемія зробила юристів щасливими
в„–37 (1543), 11.09—17.09.2021
Чому західні вчені вважають, що юрист-песиміст більш успішний, ніж оптиміст?
в„–32-33 (1538-1539), 07.08—13.08.2021
Як юристу повідомити клієнту погані новини
14.07.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!