Багатьом клієнтам адвокатів не потрібна тиха та підкилимна робота, про яку ніхто не дізнається. Такі клієнти хочуть агресивного, медійного, яскравого й наступального захисту.
Про це в інтерв’ю «Закон і Бізнес» розповів партнер АО Barristers Олексій Шевчук.
Він підкреслив, що зараз клієнти самі знають, чого хочуть і обирають собі адвоката, який відповідає їхньому типу характеру й позиціонування.
«Люди, яких обвинувачують у корупції … хочуть агресивного, медійного, яскравого й наступального захисту. Вони не хочуть тихої та підкилимної роботи, про яку ніхто не дізнається. Їм потрібно яскраво, швидко, конкретно, точково захопити Всесвіт», — сказав О.Шевчук.
Адвокат переконаний, що такий тип захисту абсолютно збігається з їхнім типом характеру, їхнім типом нервової системи, їхнім типом позиціонування. «Зазвичай ці багаті негідники (як їх звикли називати) — це люди, які в різний спосіб: хтось своєю працею, хтось не зовсім своєю — досягнули того рівня успіху, достатку. Їхні риси характеру збігаються з тим захистом, якого вони хочуть. Тому виникає думка, що клієнт не дуже порядний і адвокати такі ж», — пояснив він.
Разом із тим, О.Шевчук звернув увагу на різницю у ставленні до адвокатів у публічних заявах та на практиці. «От нас поливають брудом, люди завжди називають нас вовками, шакалами, як завгодно. Але всі вони, коли трапляється особисто в них якась ситуація, тихесенько через знайомих починають запитувати: «Вибачте, а можна до вас потрапити? У нас тут питання особисте, дуже хотілось би, щоб ви допомогли». Вони не біжать до тих, кого зводили на п’єдестал пошани як приклад чистоти й порядності, ледь не в ранг святих. Вони йдуть до нас, бо знають, що тільки ми варимось у цьому токсичному середовищі й тільки ми виживаємо», — резюмував адвокат.
Докладніше про формування «смачного» бренду читайте в інтерв’ю О.Шевчука.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!