Укрзалізниця як перевізник застосовує до громадян непропорційно велику суму компенсації за відмову від поїздки залізничним транспортом та здійснює надто низькі виплати вартості квитка при його поверненні.
Окружний адміністративний суд міста Києва відкрив провадження у справі за відповідним позовом до Міністерства інфраструктури України, передає «Закон і Бізнес» з посиланням на прес-службу ОАСК.
Позивач оскаржує Правила перевезення пасажирів, багажу, вантажобагажу та пошти залізничним транспортом України, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006 №1196, в частині, що стосується умов повернення платежів за невикористані проїзні документи.
Він не згоден із положеннями про те, що при відмові пасажира від поїздки з особистих причин в термін менше ніж за 9 годин до відправлення поїзда, виплачується повна вартість квитка, а вартість плацкарти не виплачується, а якщо відмова відбулась після відправлення поїзда (але не більше ніж через годину після його відправлення), виплачується 10 % вартості квитка і плацкарти.
На думку позивача, оскаржувані положення викладені таким чином, що перевізник застосовує до споживача непропорційно велику суму компенсації за відмову від поїздки. Серед вимог позову - визнати протиправними та нечинними вказані положення Правил, затверджені наказом Міністерства транспорту та зв’язку України від 27.12.2006р. №1196.
Суд ухвалив розглядати справу за правилами загального провадження та призначив судове засідання на 9 березня 2020 року.
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!