Сьогодні стартує конкурс щодо обрання членів Наглядради Координаційного центру з надання правової допомоги
20 січня 2020 року розпочинається прийом документів серед кандидатів на одну з 9 посад у Наглядовій раді Координаційного центру з надання правової допомоги.
Про це повідомляє прес-служба Міністерства юстиції, передає «Закон і Бізнес».
Особи, які обираються до складу Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги, повинні:
1) мати бездоганну ділову репутацію;
2) мати підтверджений досвід роботи не менше п’яти років у сфері захисту прав людини, правосуддя та/або підтримки розвитку системи надання БПД, або роботи з людьми з особливими потребами, малозабезпеченими особами, іншими вразливими категоріями, або фінансового та економічного аналізу, розроблення системи бюджетування, або у IT-сфері, або публічної служби;
3) мати вищу освіту не нижче другого (магістерського) рівня за однією із галузей знань, зокрема «Управління та адміністрування», «Публічне управління та адміністрування», «Соціальна робота», «Інформаційні технології», «Соціальні та поведінкові науки», «Право», «Міжнародні відносини», «Гуманітарні науки»;
Кандидати повинні володіти однією або кількома наступними спеціальними компетенціями:
– управління людськими ресурсами (спроможність вести людей за собою, будувати та надихати команди, заохочувати людей до постійного вдосконалення діяльності та досягнення спільних цілей, формувати сприятливу організаційну культуру, готовність нести відповідальність за спільну діяльність. Успішний досвід управління командами та/або організаціями, включаючи планування роботи, делегування повноважень, моніторинг і оцінювання діяльності, досягнення очікуваних результатів завдяки спільній діяльності тощо);
– ведення та управління змінами (лідерство; успішний досвід управління, ініціювання, планування та системного впровадження змін, формування нового бачення, реформування організації/ комплексних структур та вдосконалення процесів; визначення ключових етапів трансформації та підтримки процесу для наснаження інших та вкорінення змін);
– управління фінансами (практичний досвід управління процесами фінансового планування, фінансового забезпечення та аналізу ефективності використання фінансових ресурсів в успішних інституціях/програмах/проектах всеукраїнського рівня. Обізнаність з особливостями бюджетного процесу у державному секторі);
– публічна служба (розуміння механізмів роботи державних структур, процесу прийняття рішень, обізнаність із потенційними та наявними викликами у процесі державного управління та наявність практичного досвіду з подолання таких викликів. Досвід роботи не менше одного року на керівних посадах на державній службі або в органах місцевого самоврядування, або у державному секторі);
– правнича діяльність (обізнаність з роботою системи правосуддя, впровадженням реформ з посилення верховенства права та забезпечення рівного доступу до правосуддя, участь у правозахисних ініціативах та адвокації змін, обізнаність щодо альтернативних методів врегулювання спорів);
– підтримка розвитку системи надання БПД (практичний досвід надання БПД упродовж кількох років, докладання зусиль для розвитку системи надання БПД або підвищення обізнаності громадян про право на БПД);
– орієнтованість на забезпечення потреб вразливих груп (розуміння соціально-економічної ситуації в державі та чинників, які впливають на вразливі верстви населення; чутливість до потреб вразливих груп (насамперед тих, які є клієнтами системи надання БПД), розуміння важливості у забезпеченні комплексної допомоги; врахування культурного, географічного, гендерного та іншого розмаїття; просування/досвід протидії дискримінації та забезпечення рівного ставлення. Досвід роботи не менше одного року з вразливими верствами населення, адвокації змін, створення умов для реалізації прав і свобод людини та покращення якості життя);
– впровадження інновацій (практичний досвід організації чи удосконалення процесів та/або систем завдяки впровадженню інноваційних підходів, технологій та рішень, у тому числі з використанням інформаційних технологій).
Крім того, вони повинні мати такі загальні компетенції:
– доброчесність (послідовна особиста поведінка відповідно до норм моралі та етики, а також вимог законодавства (уникнення конфлікту інтересів, запобігання корупції), відданість цінностям системи надання БПД та ідеї служіння громадськості (діяльність в інтересах клієнтів системи надання БПД));
– стратегічне та аналітичне мислення, інноваційність (спроможність визначати пріоритети, аналізувати тенденції та причинно-наслідкові зв’язки; визначати бачення, довгострокові та середньострокові цілі розвитку системи надання БПД; визначати потреби та напрями постійного вдосконалення діяльності системи надання БПД заради кращого надання послуг клієнтам; здатність визначати та аналізувати потенційні та наявні ризики, зокрема й оптимальні шляхи їх запобігання чи зменшення впливу; спроможність працювати у складному/комплексному середовищі, що змінюється, та в умовах невизначеності; здатність переосмислювати досвід та генерувати нові ідеї);
– ефективна комунікація та командна робота (здатність до ефективного обміну інформацією на основі поваги та відкритості до різних точок зору; спроможність до розвитку партнерства із різними зацікавленими сторонами; вміння слухати й чути, чітко й послідовно аргументувати свої позиції як під час роботи у команді, так і у публічній комунікації; спроможність розвивати та підтримувати командну роботу).
Конкурс складається з наступних етапів:
- перевірка поданих документів на відповідність установленим вимогам та прийняття рішення про допуск або відмову у допуску до участі у наступному етапі конкурсу (не більше 7 робочих днів з моменту припинення прийняття документів);
- проведення співбесіди та оцінювання рівня компетенцій кандидатів (не більше 45 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурс);
- визначення загальних балів кандидатів, формування переліку кандидатів, які отримали найвищі бали, та подання його Міністру юстиції України (не більше 45 робочих днів з моменту оприлюднення оголошення про конкурс);
- оприлюднення результатів конкурсу (протягом 3 робочих днів з моменту ухвалення комісією рішення про результати конкурсу).
Документи для участі у конкурсі надсилаються:
– поштою за адресою: 01001, м. Київ, пров. Рильський, 8, Міністерство юстиції України (із зазначенням на конверті: «Конкурсній комісії щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги»);
– на електронну адресу: yu.sverba@minjust.gov.ua (тема листа: «Конкурсній комісії щодо обрання членів Наглядової ради Координаційного центру з надання правової допомоги»).
Прийом документів триватиме до 14 лютого 2020 року включно.
Матеріали за темою
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!