ДП «СЕТАМ» має непрозорий процес верифікації та допуску до участі в торгах. Крім того, в одній юридичній особі поєднано функції як організатора торгів, так і адміністратора електронної системи. Тож цей конфлікт інтересів слід унеможливити.
Для цього група нардепів із фракції «Слуга народу» запропонувала проект «Про внесення змін до законодавчих актів України (щодо забезпечення прозорості реалізації майна)» (№2555). Прописується процедура продажу земельних ділянок або прав на них, майна боржника й банків, що ліквідуються, а також, об’єктів приватизації та арештованого майна.
Насамперед визначаються суб’єкти та процедура електронних торгів і максимальна винагорода адміністраторові торгової системи. Останнім може бути будь-яка юридична особа, яку назве Уряд. А власне торги проводитиме оператор авторизованого торгового майданчика, який уклав договір з адміністратором.
За участь в електронному аукціоні потрібно сплатити гарантійний внесок у сумі не менше ніж 30% вартості лота. Його не повертатимуть у разі, якщо переможець відмовиться укласти договір чи не сплатить повної вартості. Для земельних аукціонів застережено й додаткову підставу — якщо жоден учасник не зробив кроку під час аукціону.
Організатор аукціону для продажу ділянки чи права на неї повинен буде сплатити винагороду оператору — до 500 неоподатковуваних мінімуми за кожен лот — плюс бонус (до 10%) за різницю між початковою ціною та ціною продажу. В інших випадках цю винагороду сплачує переможець аукціону.
Матеріали за темою
Автоматична ануляція тендерних контрактів без повернення гарантійних внесків порушує права особи
в„–51 (1505), 19.12—25.12.2020
Як зміниться процедура публічних закупівель і з кого спитають за її недотримання?
в„–44 (1446), 09.11—15.11.2019
Як запевнення в прозорості тендерних закупівель можна перетворити на конкурс «для своїх»
в„–36 (1282), 01.09—09.09.2016
Верховний Суд приєднався до системи ProZorro
18.08.2016
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!