Кабінет Міністрів України вніс зміни до Порядку і правил здійснення обов’язкового авіаційного страхування цивільної авіації.
Урядове рішення дозволить оптимізувати рівень мінімальних страхових сум (лімітів відповідальності) щодо страхування відповідальності експлуатанта аеропорту (аеродрому, вертодрому) та сертифікованих суб’єктів наземного обслуговування за шкоду, заподіяну третім особам, спростить процедури визначення мінімальних страхових сум відповідальності для суб’єктів наземного обслуговування, а також привести їх до єдиної грошової одиниці виміру, передає «ЗіБ».
Зокрема передбачено, що у договорах страхування страхові суми (ліміти відповідальності) за необхідності можуть встановлюватися в інших валютах, ніж визначені мінімальні страхові суми (ліміти відповідальності) у цих Порядку і правилах, пише урядовий портал.
У такому випадку страхувальник самостійно повинен контролювати розміри цих страхових сум (лімітів відповідальності) та забезпечувати страхування не нижче рівнів, визначених цими Порядком і правилами.
У разі коли суб’єкт наземного обслуговування надає послуги в аеропортах (на аеродромах, вертодромах, постійних злітно-посадкових майданчиках) із загальною річною кількістю повітряних суден (відправлені та прибулі) з різних груп, мінімальна страхова сума (ліміт відповідальності) визначається згідно з групою, в якій розміри мінімальної страхової суми (ліміту відповідальності) найбільші.
Страхувальники самостійно повинні оцінювати розміри ризиків та забезпечувати страхування на відповідному рівні, але не нижче визначеного рівня.
Крім того, нове положення передбачає що строк обґрунтованого письмового повідомлення про відмову в страховому відшкодуванні становить 15 діб після закінчення страхового розслідування.
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!