У ВША назвали ознаки проблемного клієнта
Іноді в роботі кожного адвоката, адвокатського бюро чи об’єднання при спілкуванні з клієнтом виникає запитання «Хіба воно того варте»? Відмова від співпраці може не тільки запобігти неприємностям, зберегти нервову систему, але іноді зберегти репутацію адвокатури.
У Вищій школі адвокатури озвучили три ключові ознаки клієнтів, яких слід остерігатися, передає «Закон і Бізнес».
1. Часта зміна адвокатів. Причинами можуть бути не тільки прозаїчна некомпетентність адвокатів у певній галузі права, а й етичні та матеріальні проблеми, що виникають у ході співпраці (наприклад, клієнт відмовляється платити або не вміє слухати/чути адвоката). Насамперед, якщо це можливо, слід зв’язатися з попередніми адвокатами потенційного клієнта і дізнатися причину невдалої співпраці.
2. Завищені вимоги до адвоката. Очевидно, що кожен клієнт вважає власну проблему легко вирішуваною, навіть вбачає не один спосіб досягнення мети, який не завжди є правомірним. Саме тому такий «усезнайка» очікує якнайшвидшого розв’язання питання, але при цьому не готовий платити вдосталь. Суперечності можуть виникнути тоді, коли аргументи на користь складності питання, часу на його вирішення, а також результату залишаться без уваги і будуть проігноровані клієнтом.
3. Розбіжності в етичних поглядах. Часом клієнти спонукають адвокатів до вчинення неправомірних дій, іноді консультуються щодо вчинення таких дій самостійно. Це може статися через необізнаність клієнта із сучасним законодавством — тоді варто пояснити клієнту, чому саме вчиняти таким чином не можна. В іншому разі слід відмовитися від співпраці.
Також як проблемного клієнта характеризує така риса, як надмірна емоційність. Зазвичай такі люди не контролюють власні почуття, емоції та реакції, тому можуть завдати непоправної шкоди нервовій системі адвоката і не тільки.
Матеріали за темою
Що допоможе майбутнім правничиням стати професіоналками
в„–31-32 (1433-1434), 10.08—21.08.2019
Українські адвокати збентежили колег запитаннями, на які в Німеччині відповідей не існує
в„–29 (1431), 27.07—02.08.2019
Чи зможе єдиний кодекс етики змінити стандарти українського правосуддя
в„–20 (1422), 25.05—31.05.2019
10 принципів успіху корпоративного юриста
в„–16 (1418), 27.04—08.05.2109
Якими мають бути наслідки неявки адвоката, відмови від обміну документами та неврахування думки суддів
в„–15 (1417), 20.04—26.04.2019
Ми очікуємо, що нові правила змінять якість пропозиції на ринку, де часто зміст і назви заходів не збігаються, - Валентин Гвоздій, заступник голови НААУ, РАУ
в„–15 (1417), 20.04—26.04.2019
Як захистити власну ділову репутацію від язиків невдоволених пацієнтів і конкурентів?
в„–13 (1415), 06.04—12.04.2019
На що варто розраховувати адвокатові, подаючи електронні докази
в„–11 (1413), 23.03—29.03.2019
Голова правління Спілки юристів Одеської області Олександр Рябець: У Києві — один юридичний ринок, у регіонах зовсім інший, а в районах регіонів — ще більш інший
в„–11 (1413), 23.03—29.03.2019
Партнер АО Barristers, адвокат Ілля Новіков: У цій справі ми чудово розуміємо, що можливості вибору в суддів не буде
в„–8 (1410), 02.03—08.03.2019
Голова Асоціації адвокатів України Зоя Ярош: Одне із завдань цього року — стати комунікаційним майданчиком між адвокатурою та бізнес-спільнотою
в„–4 (1406), 02.02—08.02.2019
Як юристу не згоріти на роботі — 5 порад від професійного коуча
в„–3 (1405), 26.01—01.02.2019
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!