Lufthansa подала до суду на пасажира за те, що той пропустив стикувальний рейс. В авіакомпанії стверджують, що він зробив це навмисно.
Виглядає як досить жорстке покарання для пасажира, який не полетів до кінцевого пункту призначення. Проте в авіакомпанії так не вважають і вимагають компенсацію в розмірі понад $2000, повідомляє Бі-Бі-Сі.
Згідно з документами пасажир придбав квиток із Сієтла до Осло і пропустив останній стикувальний рейс. Просто квиток до Осло був значно дешевший, ніж прямий переліт із Сієтла до Франкфурта.
Така практика отримала назву «скіплагінг» (від англ. skiplagging — пропуск останнього «плеча» польоту на рейсах з пересадкою). Як правило, такою схемою користуються пасажири, які хочуть заощадити на перельоті.
Стикувальні рейси зазвичай передбачають пересадку в місті, де розташований основний хаб авіакомпанії. Такий переліт може бути дешевший, ніж прямий рейс. Знижуючи ціни на непопулярні напрямки, авіакомпанії мають на меті два основні завдання: реклама і дозавантаження рейсів.
Матеріали за темою
Метро у Празі працюватиме без машиністів
08.02.2024
Аеропорт Брюсселя перейде на «тихі» літаки
03.01.2024
Як повернути сплачений штраф, уточнила ВП ВС
05.09.2023
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!