Консультанти побоюються зміни володільців юридичних ранжирів
У США приватні акціонерні компанії активно вкладаються в компанії, які формують списки кращих юристів і юрфірмза галузями й видами практики. Що відбудеться після переходу найбільших міжнародних рейтингів до інших володільців?
Хвиля придбань
За останній рік приватний бізнес купив відразу кілька рейтингів, зокрема Chambers and Partners і Best Lawyers. Зміна володільців стурбувала голів маркетингових служб юридичних фірм. Вони побоюються, що тепер цінова політика рейтингів буде агресивнішою, а конфіденційна інформація, яку направляють в анкетах, використовуватиметься з новою метою, розмірковує New York Law Journal.
Так, деякі юридичні фірми почали обмежувати обсяги передаваних даних, говорить директор з маркетингу однієї з юридичних компаній, що входять до Am Law 100, котрий побажав залишитися невідомим. «Ми просто дуже обережні в питаннях даних, які пропонуємо», — відзначив він.
Те, що юррейтинги належать приватним компаніям, — не нове явище. ALM Media купив консорціум на чолі з EagleTree Capital, колишнім Wasserstein Partners, у 2014 році. Але цього року купівля рейтингів була особливо частою.
У березні компанія Inflexion викупила Chambers and Partners, поклавши край 30-річному періоду, коли остання повністю належала її засновникові Майклу Чамберзу. Два місяці по тому фірма Levine Leichtman Capital Partners купила Best Lawyers, якій належать відразу 3 бренди. До цього понад 30 років компанія належала Стівену Найфе, який заснував її з Грегорі Вайтом-Смітом. Та сама фірма цього року також купила базовану в Лондоні Law Business Research, яка публікує довідник Who’s Who Legal, а також Global Arbitration Review і Latin Lawyer.
Трохи раніше Internet Brands, компанія з портфоліо Kohlberg Kravis Roberts (великий фонд приватних інвестицій. — Прим. ред.), придбала довідковий сайт із профілями юристів Avvo і провела ребрендинг юридичною он-лайн-мережею, яка має назву Martindale-Avvo.
Лондонський консультант юридичних фірм з питань подання анкет у рейтинги Ллойд Пірсон говорить, що приватні компанії розглядають рейтинги як «надійний бізнес». Ступінь залученості зростає рік у рік. «Якщо взяти компанії Am Law 100 і подивитися, які з них рекламують у Chambers, стає зрозуміло, що це більшість, — сказав він. — Сотні юридичних фірм роблять те саме, так що з погляду комерційних перспектив це створює гігантські можливості».
Конфіденційна інформація
У ранжири, подібні Chambers, часто вносять конфіденційні дані, які стосуються державних розслідувань стосовно топ-менеджменту компаній або поточних операцій M&A, іноді вказуючи клієнтів, говорить Л.Пірсон. Це дозволяє оцінити якість роботи фірми. Умовою залишається нерозголошування даних.
На його думку, юридичні фірми та їхні маркетингові департаменти виявляють природну в таких випадках обережність. Деякі з них не дуже добре ставляться до компаній, що займаються подібним ранжируванням. «Команди це вимотує, відбирає величезну кількість часу й ресурсів», — сказав він. Але юридичні фірми продовжують подаватися в рейтинги, оскільки вони «дозволяють виділитися на ринку».
Зміна володільців рейтингів — тест на рівень довіри, вважають у великих юридичних компаніях. «Є ймовірність того, що інформація буде монетизована, продана як частина окремого продукту, основаного на дослідженні, або як частина спеціального пакета», — озвучив свої тривоги один з директорів з маркетингу. Раніше його компанія описала б незавершену операцію, не називаючи клієнта, але тепер, після зміни власників, інформацію про поточні операції та клієнтські панелі почали обмежувати. Те саме роблять в інших фірмах, сказав він.
Додає хвилювань набуття чинності європейським законом про захист даних. Глави рейтингів, що змінили власників, поспішили розвіяти побоювання. «Конфіденційність інформації для нас недоторканна, і так буде завжди», — запевнили в Chambers and Partners.
Утім, як сказав глобальний керівник комунікацій Hogan Lovells Крис Гінз, юридичні компанії інвестують багато грошей в довідники. І перед видавцями стоїть серйозне завдання продемонструвати, що вкладення не марні.

Матеріали за темою
То густо, то пусто: як війна вплинула на юрисконсультів українських підприємств - дослідження
06.05.2022
Юридичний ринок уже не буде колишнім: поглинання як квиток на трамвай, і ціна на адвоката-нейрохірурга
в„–38 (1544), 18.09—24.09.2021
Чому суд не може змінити гонорар адвоката та як пандемія зробила юристів щасливими
в„–37 (1543), 11.09—17.09.2021
Чому західні вчені вважають, що юрист-песиміст більш успішний, ніж оптиміст?
в„–32-33 (1538-1539), 07.08—13.08.2021
Як юристу повідомити клієнту погані новини
14.07.2021
Як марнославство та молодість допомагають розвиватися юрбізнесу
в„–26-27 (1532-1533), 26.06—09.07.2021
Як адвокатові закріпити свій бренд у свідомості споживача
в„–19 (1473), 16.05—22.05.2020
Як не втратити клієнтів та продовжити зростати під час кризи
в„–17 (1471), 02.05—08.05.2020
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!