Консультанти побоюються зміни володільців юридичних ранжирів
У США приватні акціонерні компанії активно вкладаються в компанії, які формують списки кращих юристів і юрфірмза галузями й видами практики. Що відбудеться після переходу найбільших міжнародних рейтингів до інших володільців?
Хвиля придбань
За останній рік приватний бізнес купив відразу кілька рейтингів, зокрема Chambers and Partners і Best Lawyers. Зміна володільців стурбувала голів маркетингових служб юридичних фірм. Вони побоюються, що тепер цінова політика рейтингів буде агресивнішою, а конфіденційна інформація, яку направляють в анкетах, використовуватиметься з новою метою, розмірковує New York Law Journal.
Так, деякі юридичні фірми почали обмежувати обсяги передаваних даних, говорить директор з маркетингу однієї з юридичних компаній, що входять до Am Law 100, котрий побажав залишитися невідомим. «Ми просто дуже обережні в питаннях даних, які пропонуємо», — відзначив він.
Те, що юррейтинги належать приватним компаніям, — не нове явище. ALM Media купив консорціум на чолі з EagleTree Capital, колишнім Wasserstein Partners, у 2014 році. Але цього року купівля рейтингів була особливо частою.
У березні компанія Inflexion викупила Chambers and Partners, поклавши край 30-річному періоду, коли остання повністю належала її засновникові Майклу Чамберзу. Два місяці по тому фірма Levine Leichtman Capital Partners купила Best Lawyers, якій належать відразу 3 бренди. До цього понад 30 років компанія належала Стівену Найфе, який заснував її з Грегорі Вайтом-Смітом. Та сама фірма цього року також купила базовану в Лондоні Law Business Research, яка публікує довідник Who’s Who Legal, а також Global Arbitration Review і Latin Lawyer.
Трохи раніше Internet Brands, компанія з портфоліо Kohlberg Kravis Roberts (великий фонд приватних інвестицій. — Прим. ред.), придбала довідковий сайт із профілями юристів Avvo і провела ребрендинг юридичною он-лайн-мережею, яка має назву Martindale-Avvo.
Лондонський консультант юридичних фірм з питань подання анкет у рейтинги Ллойд Пірсон говорить, що приватні компанії розглядають рейтинги як «надійний бізнес». Ступінь залученості зростає рік у рік. «Якщо взяти компанії Am Law 100 і подивитися, які з них рекламують у Chambers, стає зрозуміло, що це більшість, — сказав він. — Сотні юридичних фірм роблять те саме, так що з погляду комерційних перспектив це створює гігантські можливості».
Конфіденційна інформація
У ранжири, подібні Chambers, часто вносять конфіденційні дані, які стосуються державних розслідувань стосовно топ-менеджменту компаній або поточних операцій M&A, іноді вказуючи клієнтів, говорить Л.Пірсон. Це дозволяє оцінити якість роботи фірми. Умовою залишається нерозголошування даних.
На його думку, юридичні фірми та їхні маркетингові департаменти виявляють природну в таких випадках обережність. Деякі з них не дуже добре ставляться до компаній, що займаються подібним ранжируванням. «Команди це вимотує, відбирає величезну кількість часу й ресурсів», — сказав він. Але юридичні фірми продовжують подаватися в рейтинги, оскільки вони «дозволяють виділитися на ринку».
Зміна володільців рейтингів — тест на рівень довіри, вважають у великих юридичних компаніях. «Є ймовірність того, що інформація буде монетизована, продана як частина окремого продукту, основаного на дослідженні, або як частина спеціального пакета», — озвучив свої тривоги один з директорів з маркетингу. Раніше його компанія описала б незавершену операцію, не називаючи клієнта, але тепер, після зміни власників, інформацію про поточні операції та клієнтські панелі почали обмежувати. Те саме роблять в інших фірмах, сказав він.
Додає хвилювань набуття чинності європейським законом про захист даних. Глави рейтингів, що змінили власників, поспішили розвіяти побоювання. «Конфіденційність інформації для нас недоторканна, і так буде завжди», — запевнили в Chambers and Partners.
Утім, як сказав глобальний керівник комунікацій Hogan Lovells Крис Гінз, юридичні компанії інвестують багато грошей в довідники. І перед видавцями стоїть серйозне завдання продемонструвати, що вкладення не марні.

Матеріали за темою
Як адвокатові закріпити свій бренд у свідомості споживача
в„–19 (1473), 16.05—22.05.2020
Як не втратити клієнтів та продовжити зростати під час кризи
в„–17 (1471), 02.05—08.05.2020
Як юристу написати статтю, якій поставлять уподобайку та поширять на своїх сторінках
в„–2 (1456), 18.01—24.01.2020
Чим небезпечний популярний режим роботи Homeoffice?
в„–41 (1443), 19.10—25.10.2019
Успіх юриста досі залежить від особистих контактів, але не варто забувати про роботів
в„–39 (1441), 05.10—11.10.2019
Ті, хто не зможе задовольнити запити клієнтів на професійність, зрештою, будуть змушені піти, - Олександра Сасіна (Павленко)
в„–38 (1440), 28.09—04.10.2019
Чому з юридичних фірм звільняються працівники та як їх втримати
в„–31-32 (1433-1434), 10.08—21.08.2019
Повага до права підвищує репутацію та імідж бізнесу, а отже — його прибутковість, - Юрій Петренко, керуючий партнер ADER HABER
в„–15 (1417), 20.04—26.04.2019
Партнери й адвокати розповіли, що може відлякати в резюме юриста
в„–29 (1379), 21.07—27.07.2018
Як скоро IT-технології замінять юристів?
в„–16 (1366), 21.04—27.04.2018
Вижюрист: правила ефективного інтерв’ювання клієнта
в„–11-12 (1361-1362), 17.03—30.03.2018
У поточному році на адвокатських івентах буде більше інтерактиву
в„–6 (1356), 10.02—16.02.2018
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!