Українські мас-медіа зобов' язали переглянути контент і привести його у відповідність із вимогами законодавства, яке регулює мовний аспект поширюваної інформації. Та чи має підпадати під квотування реклама, фахівці подискутували під час конференції «Медіаправо», організованої Індустріальним телевізійним комітетом та Асоціацією правників України.
На думку керівника юридичного відділу «ДП ССМ» (Publicis One) Олени Андрієнко, однозначної відповіді на це питання не має, повідомив кореспондент «ЗіБ».
Так, визначаючи мову реклами, закон про рекламу відсилає до ст. 26 закону про засади мовної політики. А у цій нормі зазначається, що мову реклами обирає рекламодавець.
До того ж Україна ратифікувала Європейську Хартію регіональних мов, яка зобов'язує сприяти використанню мов соціальних меншин у економічному та соціальному просторі. Тож реклама не українською мовою цілком може мати право на життя.
Втім фахівець порадила рекламодавцям утриматись від мовних експериментів, аби не викликати зайвих запитань у регулятора. Водночас від останнього юристи чекають роз'яснень з приводу того, чи підпадатимуть під мовні квоти оригінальні назви, назви технологічних виробів, назви живих організмів, таких, як, скажімо, бактерії тощо.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!