Під час виборчих кампаній телебачення та радіо зомбує громадян. Як наслідок, вони йдуть на вибори із нав’язаною думкою про кандидата чи партію, в яких є гроші купити ефірний час. А потрібно, аби всі мали рівні умови.
Така логіка закладена у проект «Про внесення змін до статті 13 Закону України «Про рекламу» (№9029). Його автор пропонує обмежити кількість часу, що можуть продавати теле- та радіокомпанії одному кандидату чи партії. Зокрема, не більше 60 хв кожному, причому по 2,5 хв. на добу одним відрізком.
Також у проекті міститься доволі розпливчаста норма, що забороняє «надавати ефірний час кандидатам, що включені до виборчого списку політичних партій та кандидатам від політичних партій в одномандатних округах». Чи-то мається на увазі — безоплатно, чи-то — окремо від квоти партії. Адже якщо розуміти цю заборону буквально, то виходить що жоден партійний кандидат не може виступати в ефірі навіть за гроші.
Втім, ймовірність ухвалення такого закону вкрай низька. Адже за нього насамперед мають проголосувати ті фракції, що активно просувають себе на телебаченні та радіо як за гроші, так і безоплатно.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!