Під час виборчих кампаній телебачення та радіо зомбує громадян. Як наслідок, вони йдуть на вибори із нав’язаною думкою про кандидата чи партію, в яких є гроші купити ефірний час. А потрібно, аби всі мали рівні умови.
Така логіка закладена у проект «Про внесення змін до статті 13 Закону України «Про рекламу» (№9029). Його автор пропонує обмежити кількість часу, що можуть продавати теле- та радіокомпанії одному кандидату чи партії. Зокрема, не більше 60 хв кожному, причому по 2,5 хв. на добу одним відрізком.
Також у проекті міститься доволі розпливчаста норма, що забороняє «надавати ефірний час кандидатам, що включені до виборчого списку політичних партій та кандидатам від політичних партій в одномандатних округах». Чи-то мається на увазі — безоплатно, чи-то — окремо від квоти партії. Адже якщо розуміти цю заборону буквально, то виходить що жоден партійний кандидат не може виступати в ефірі навіть за гроші.
Втім, ймовірність ухвалення такого закону вкрай низька. Адже за нього насамперед мають проголосувати ті фракції, що активно просувають себе на телебаченні та радіо як за гроші, так і безоплатно.

Матеріали за темою
Рекламні бігборди змусять відсунути подалі від доріг — проект
в„–47 (1501), 21.11—27.11.2020
В Україні планують змусити Google сплатити податок на додану вартість
в„–42 (1496), 17.10—23.10.2020
Фейсбук вводить заборону на нетолерантну рекламу
в„–27 (1481), 04.07—10.07.2020
Замовив рекламу, на яку хтось образився, — заплати штраф
в„–18 (1472), 09.05—15.05.2020
Як створити імідж для товару за правилами
в„–51-52 (1453-1454), 28.12—10.01.2020
Унормування порівняльної реклами внесе ясність у питання її добросовісності
в„–36 (1386), 08.09—14.09.2018
В Україні можуть дозволити використання торговельних марок без згоди їх власників
в„–32 (1382), 11.08—17.08.2018
Споживачі еротичної реклами зможуть звертатися до суду за компенсацією страждань
в„–28 (1378), 14.07—20.07.2018
Розміщувати рекламу на стовпах заборонили
05.07.2018
У рекламі дозволять порівнювати якість продукції з конкурентною
в„–27 (1377), 07.07—13.07.2018
Таблички на вході в офіс – не реклама (проект закону)
в„–41 (1339), 28.10—03.11.2017
Штраф за несанкціоновану рекламу загрожує її замовнику, — проект
в„–31 (1329), 07.08—13.08.2017
Радник з комунікацій АПУ Ірина Химчак: Залучення маркетологом нових клієнтів— це робота, яка потребує системності
в„–9 (1307), 04.03—10.03.2017
В Німеччині хочуть заборонити сексистську рекламу
в„–27 (1273), 04.07—08.07.2016
В Норвегії заборонили роздягати людей в рекламі
в„–21 (1267), 21.05—27.05.2016
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!