Споживач зможе робити свідомий вибір, якщо отримуватиме порівняльну інформацію про товари, роботи чи послуги. Адже така практика не заборонена європейським законодавством.
У проекті «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України» (№8515) ідеться про необхідність гармонізації вітчизняного законодавства у сфері порівняльної реклами з правом Європейського Союзу. Зокрема, у питанні врахування вимог директиви «Про введення в оману та порівняльну рекламу» №2006/114/ЄС та директиви щодо несправедливих торговельних практик №2005/29/ЄС.
Так, до закону «Про рекламу» пропонується внести зміни, які дозволять порівнювати матеріальні й сумірні характеристики товарів чи послуг навіть із використанням торговельних марок чи фірмового найменування конкурента. Це стосуватиметься й реклами лікарських засобів та цінних паперів, що наразі заборонено. За задумом авторів документа, такі можливості для інформування підвищать захист прав споживачів і сумлінних підприємців.
Водночас у законі «Про захист прав споживачів» розшириться перелік форм та ознак нечесної підприємницької практики, які визнаються несправедливими чи оманливими в європейському праві.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!