Компетенцію суб’єктів владних повноважень відносно застосування процедури примирення в адміністративному процесі слід переглянути на законодавчому рівні.
Про це йшлося під час першого засідання спільної робочої групи НААУ і Асоціації адміністративних суддів, що відбулося 25 квітня 2018 року, передає «Закон і Бізнес».
Робоча група була створена на виконання рішень конференції «Процедура врегулювання спору за участю судді: міжнародний та український досвід» та об’єднала представників Національної асоціації адвокатів України і Асоціації адміністративних суддів.
В процесі обговорення члени Спільної робочої групи звернули увагу як на передбачені статтями 184-188 Кодексу адміністративного судочинства України стимули для сторін врегулювати спір за участю судді, так і на ті очевидні виклики, з якими на сьогодні пов’язане проведення цієї процедури в адміністративному судочинстві. Багато уваги також було приділено важливому питанню відмінності врегулювання спору за участю судді та медіації.
Учасники Спільної робочої групи дійшли висновку, що внесення змін і доповнень до законодавчих актів, які регулюють компетенцію суб’єктів владних повноважень відносно застосування процедури примирення в адміністративному процесі, потребує більш чіткого розуміння ефективності процедури врегулювання спору за участю судді для окремих категорій адміністративних справ із особливою увагою саме до дискреційної складової повноважень.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!