Що може справити на клієнта негативне враження при першому візиті в офіс юридичної компанії? Виявляється, перш за все відвідувачі звертають увагу на порядок у приміщенні й зовнішній вигляд співробітників.
Згідно з опитуванням, яке оприлюднив журнал The National Law Review, більшість респондентів (33,9%) дратує неакуратність на робочих місцях юристів — безлад, дроти, що стирчать звідусіль, тощо.
Другим за значущістю чинником для нового клієнта стає одяг персоналу юридичної фірми. Кожен четвертий з учасників опитування назвав як негативний фактор «погано одягнений персонал компанії».
Для кожного п’ятого (20,5%) важливим є освітлення. Тому вони відзначили, що їм не подобаються приміщення з недостатнім природним світлом.
Якщо неакуратність офісу і чоловіки, і жінки поставили на перше місце, то на другу позицію в списку чоловіки ставлять саме освітлення. А ось жінок більше турбує зовнішній вигляд персоналу.
Не менш важливим чинником є наявність сучасного дизайну. 19,1% респондентів указали, що негативне враження про фірму в них може скластися через непрезентабельність самого офісу, який давно не бачив ремонту.
Причому на цей факт звертають увагу клієнти віком від 25 до 34 років, а для старшої вікової групи оздоблення не настільки важливе. В цілому ж молодші клієнти віддають перевагу атмосфері без пафосу.
Нарешті, для 1,6% респондентів значення має все перелічене. Але головним негативом вони вважають невміння персоналу спілкуватися з клієнтом.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!