Державний суд землі Баден-Вюртемберг ухвалив рішення про заборону використання слова «корисний» у рекламі пива.
Суддя Герхард Руф говорить, що слова «благотворний» або «корисний» є дескрипторами користі для здоров’я згідно з директивою ЄС від 2006 року, яка забороняє використовувати це визначення в рекламі напоїв із вмістом алкоголю вище ніж 1,2%. Відповідач має намір оскаржити вердикт аж до Федерального суду ФРН.
Справі про заборону слова «корисний» у рекламі пива не один день. Вперше пивоварня отримала позов від Організації з питань соціальної конкуренції (VSW) у 2015 році. Пивоварний завод наполягає на тому, що слово «є простим визначенням якості», тоді як VSW говорить, що це твердження про користь пива для здоров’я.
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!