Лише 5% відвідувачів Апеляційного суду м.Києва не задоволені повнотою, якістю та доступністю інформації для них. Такі результати показало анонімне опитування, проведене в установі.
Як повідомили «ЗіБ» у прес-службі АСК, в опитуванні взяло участь 305 респондентів. Серед іншого, більше половини з них (51%) оцінили на відмінно умови перебування в установі і лише 2 респонденти не задоволені ними. Двоє з трьох відвідувачів оцінили на «відмінно» і «добре» організацію роботи суду.
Такі ж високі оцінки професіоналізму працівників апарату поставили 82% респондентів. Серед негативних відгуків — затримки з початком судових засідань у справі. Отримані результати будуть враховані для усунення недоліків в організаційному забезпеченні діяльності АСК аби підвищити рівень суспільної довіри до суду.
В анкеті було сформульовано низку запитань щодо оцінки роботи установи загалом та апарату суду зокрема. Серед критеріїв оцінки – якість роботи працівників апарату, ставлення їх до громадян, комфортність перебування у суді, обсяг необхідної інформації на інформаційних стендах та офіційному веб– сайті суду тощо.
Матеріали за темою
У ВРП вчили робити масаж серця
10.11.2022
Судові охоронці здали 130 літрів крові
31.05.2022
В Україні стартує Кубок Феміди 2021
10.08.2021
У КАС оцінили здібності студентів захищати свої права
в„–26-27 (1532-1533), 26.06—09.07.2021
Працівники 7ААС з дітьми розмалювали писанки
17.05.2021
Восьмий ААС оцінює якість сервісу
22.04.2021
У суддів з’явився ще один захисник прав — АРССУ
в„–12 (1518), 20.03—26.03.2021
В Одесі попрощалися з Валерієм Балухом
25.02.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!