Сьогодні у столиці обговорюватимуть зміни до Концепції розвитку зовнішньої реклами в м. Києві, які передбачають значне скорочення кількості рекламних конструкцій.
Про це «Закон і Бізнес» повідомили у Київській міській державній адміністрації.
В обговоренні візьмуть участь представники КМДА, Київської міської ради та експерти. Потреба у зменшенні рекламних конструкцій пов’язана із встановленням більш жорстких вимог до форматних зон розміщення реклами.
Згідно з оновленими правилами, нульова форматна зона (розміщення будь-яких конструкцій заборонено) охоплюватиме більшу територію, а в інших зонах діятимуть суворіші правила та обмеження.
У рамках засідання будуть озвучені висновки за результатами презентації операторами ринку реклами пілотного проекту з впорядкування зовнішньої реклами на вул. Мечникова – Кловському узвозі.
У засіданні також візьмуть участь: представники КП «Київреклама», депутати Київської міської ради, представники Асоціації зовнішньої реклами, Всеукраїнської рекламної коаліції, Індустріального комітету зовнішньої реклами, Асоціації зовнішньої реклами Києва.
Матеріали за темою
У Києві від реклами визволили дерево
28.04.2023
Як уникнути звинувачень у дискримінації при прийомі на роботу — рекомендації
в„–6 (1564), 12.02—18.02.2022
Споживачів заборонили вводити в оману зеленим тлом у Данії
в„–3 (1561), 22.01—28.01.2022
Відтепер в Україні штрафуватимуть за сексизм
10.01.2022
ВС заборонив Держпродспоживслужбі судитися за штрафи за рекламу
в„–45 (1551), 06.11—12.11.2021
За накручування переглядів у США засудили короля обману
в„–46 (1552), 13.11—19.11.2021
У чеському місті зникне реклама заради фотографів
в„–44 (1550), 30.10—05.11.2021
Європейські організації запропонували впровадити обмеження на брудну рекламу
в„–42-43 (1548-1549), 21.10—29.10.2021
Google оштрафували за монополію рекламних сервісів у Франції
в„–24 (1530), 12.06—18.06.2021
Коментарі
До статті поки що не залишили жодного коментаря. Напишіть свій — і будьте першим!