"напрацювати практичний матеріал з розгляду найбільш поширених малозначних адміністративних правопорушень (із формальним складом)". Яка в цьому нагальна потреба? це найменш значимі адмін.порушення, їх складність при розгляді і винесенні рішення майже нульова. Вони практично не впливають на загальне навантаження в суді. Просто черговий дерибан бюджетних коштів.
Сергій
"напрацювати практичний матеріал з розгляду найбільш поширених малозначних адміністративних правопорушень (із формальним складом)". Яка в цьому нагальна потреба? це найменш значимі адмін.порушення, їх складність при розгляді і винесенні рішення майже нульова. Вони практично не впливають на загальне навантаження в суді. Просто черговий дерибан бюджетних коштів.
Цікаво хто підпише таку постанову? Хто буде її виконувати? Відповідні зміни до КУпАП та ЗУ "Про виконавче провадження" відсутні. "ІІ" може готувати проект постанови замість помічника, але як він збирається проводити с.з. допитувати правопорушника, інших учасників??? Це мабудь юмор такий? Чи повна дурня?
Next
Цікаво хто підпише таку постанову? Хто буде її виконувати? Відповідні зміни до КУпАП та ЗУ "Про виконавче провадження" відсутні. "ІІ" може готувати проект постанови замість помічника, але як він збирається проводити с.з. допитувати правопорушника, інших учасників??? Це мабудь юмор такий? Чи повна дурня?
А давайте впридачу к AI-судье придадим AI-судью апелляционного суда и AI-государственного исполнителя? Ну, чтобы второй апелляции на решения первого оперативненько рассматривал, а третий исполнял решения своих цифровых коллег быстро и эффективно.
Юрист
А давайте впридачу к AI-судье придадим AI-судью апелляционного суда и AI-государственного исполнителя? Ну, чтобы второй апелляции на решения первого оперативненько рассматривал, а третий исполнял решения своих цифровых коллег быстро и эффективно.
Де я живу? О_о
"напрацювати практичний матеріал з розгляду найбільш поширених малозначних адміністративних правопорушень (із формальним складом)". Яка в цьому нагальна потреба? це найменш значимі адмін.порушення, їх складність при розгляді і винесенні рішення майже нульова. Вони практично не впливають на загальне навантаження в суді. Просто черговий дерибан бюджетних коштів.
Цікаво хто підпише таку постанову? Хто буде її виконувати? Відповідні зміни до КУпАП та ЗУ "Про виконавче провадження" відсутні. "ІІ" може готувати проект постанови замість помічника, але як він збирається проводити с.з. допитувати правопорушника, інших учасників??? Це мабудь юмор такий? Чи повна дурня?
А давайте впридачу к AI-судье придадим AI-судью апелляционного суда и AI-государственного исполнителя? Ну, чтобы второй апелляции на решения первого оперативненько рассматривал, а третий исполнял решения своих цифровых коллег быстро и эффективно.