У боротьбі за належні умови для суду ДСА Києва має підтримку лише одного парламентарія – Л.Черновецького
Судячи з усього, проблема Дарницького районного суду Києва почала вирішуватися і, за великим рахунком, це заслуга лише одного народного депутата — Леоніда Черновецького. Оскільки його безупинне листування з державними установами врешті-решт дало надію на вирішення питання щодо фінансування будівництва приміщення суду. На відміну від Секретаріату Президента, який обмежився пропозицією вжиття «невідкладних і вичерпних заходів» ДСА Києва дала повний «розклад» ситуації з судом аж на 6 сторінок. При цьому в.о. начальника управління Петро Подолян зауважив, що Л.Черновецький — єдиний з депутатів, які представляють Київ, хто насправді стурбований майбутнім дарницької будівлі правосуддя.
Судячи з усього, проблема Дарницького районного суду Києва почала вирішуватися і, за великим рахунком, це заслуга лише одного народного депутата — Леоніда Черновецького. Оскільки його безупинне листування з державними установами врешті-решт дало надію на вирішення питання щодо фінансування будівництва приміщення суду. На відміну від Секретаріату Президента, який обмежився пропозицією вжиття «невідкладних і вичерпних заходів» ДСА Києва дала повний «розклад» ситуації з судом аж на 6 сторінок. При цьому в.о. начальника управління Петро Подолян зауважив, що Л.Черновецький — єдиний з депутатів, які представляють Київ, хто насправді стурбований майбутнім дарницької будівлі правосуддя.
Народному депутату України,
голові підкомітету з питань контролю
за виконанням державного бюджету
та використанням бюджетних коштів
Комітету ВР з питань бюджету
Черновецькому Л.М.
Шановний Леоніде Михайловичу!
Управління Державної судової адміністрації в м.Києві розглянуло ваше депутатське звернення (супровідний лист №387 від 25.02.2005) до Президента В.А.Ющенка та відповідне доручення Кабінету Міністрів України та повідомляє наступне.
Після події, яка відбулася 9 лютого 2004 року в Дарницькому районному суді м.Києва, Управління ДСА в м.Києві спільно з головою суду, керівництвом КМДА, з головами Дарницької райдержадміністрації та Київської міськдержадміністрації, здійснило низку зустрічей та провело велику кількість нарад з питання обговорення тимчасового та визначення в наступному постійного місця розташування Дарницького суду, розміщення суддів та недопущення зупинення судочинства у районі.
1. 12.02.2004 — розпорядження КМДА про ліквідацію наслідків вибуху будівлі Дарницького районного суду м.Києва на вул. Севастопольській, 14.
2. 12.02.2004 — звернення ТУ ДСА в м.Києві до київського міського голови про надання відповідних доручень щодо ліквідації наслідків вибуху та відселення Дніпровського райсуду з території Дарницького району (по вул. Кошиця, 5) до Дніпровського району, а також прохання щодо будівництва нового приміщення Дарницького райсуду.
3. 11.03.2004 — звернення ТУ ДСА в м.Києві до Дніпровської РДА про надання дозволу на розміщення апарату Дніпровського райсуду в будівлі за адресою: вул. Березняківська, 26-а.
4. 16.03.2004 — звернення ТУ ДСА в м.Києві до заступника голови Дніпровського райсуду про переміщення частини суду з приміщення на вул. Кошиця, 5 в приміщення на вул. Березняківський, 26-а.
5. 16.03.2004 — лист в.о. голови Дніпровського райсуду Тарасенко З.Й. про відмову від відселення у зв’язку з тим, що приміщення за адресою: вул. Березняківська, 26-а не відповідають вимогам правосуддя.
6. 19.03.2004 — Дніпровська РДА надає дозвіл на розміщення судових органів у приміщеннях на вул. Березняківській, 26-а.
7. 24.03.2004 — нарада в ДСАУ у голови ДСА України В.Карабаня про проведення заходів, спрямованих на відселення та будівництво нового приміщення Дарницького райсуду. Вирішили запропонувати розглянути на Раді суддів України пропозицію щодо тимчасового переселення Дарницького райсуду в приміщення за адресою: вул. Березняківська, 26-а (члени наради: В.Карабань, В.Кривенко, І.Балаклицький, В.Буденко, Б.Вавринчук, М.Сірош, В.Хіміч).
8. 31.03.2004 — виїзна робоча нарада на чолі із заступником голови ДСАУ І.Балаклицьким за адресою: вул. Березняківська, 26-а, на якій вирішено вважати за доцільне тимчасове розміщення Дарницького районного суду за цією адресою.
9. 5.04.2004 — лист Дарницької РДА до київського міського голови з пропозицією передання незавершеної будівлі школи на просп. Бажана, 32 у Дарницькому районі м.Києва під будівництво Дарницького райсуду.
10. 8.04.2004 — лист Дарницької РДА до КМДА про тимчасове розміщення Дарницького райсуду у Дніпровському районі м.Києва на вул. Березняківській, 26-а.
Ця пропозиція (розташування Дарницького райсуду на вул. Березняківській, 26-а) була відхилена суддями та головою Дарницького районного суду м.Києва Б.Вавринчуком, оскільки, на їхню думку, розгляд справ та здійснення судочинства в приміщенні за адресою: вул. Березняківська, 26-а, яке розташоване у Дніпровському районі, не є вирішенням проблеми в цілому, а також порушує територіальне розмежування, а кошти на створення належних умов для Дарницького райсуду так і не будуть знайдені. І, як наслідок, проблема Дарницького суду тільки тимчасово зніме напруженість у суспільстві.
Після чого було прийнято рішення щодо добудови незавершеної будівлі школи на просп. Бажана, 32 у Дарницькому районі м.Києва (є відповідне рішення Київської міської ради від 30.09.2004 №511/1921 щодо передання в оперативне управління комунальної власності Києва — будівлі школи — до Управління ДСА в м.Києві).
Протягом 2004 року силами як Управління ДСА в м.Києві, так і керівництва ДП «Судовий центр міста Києва» провадилися відповідні дії щодо отримання коштів на фінансування 2 шляхами:
l із державного бюджету (шляхом внесення змін до закону «Про Державний бюджет України на 2004 рік»);
l з Київського міського бюджету (шляхом отримання субвенції).
У ІV кварталі 2004 року виділено з держбюджету тільки 300000 грн., які були направлені на терміновий ремонт аварійних приміщень Солом’янського і Деснянського районних судів м.Києва, оскільки зазначена сума коштів, звичайно, ніяк би не вирішила питання реконструкції Дарницького суду.
Що стосується питання отримання субвенції на місцевий орган самоврядування, тобто Київську міську державну адміністрацію, то відповідно до чинного законодавства України процедуру отримання субвенції може ініціювати лише орган місцевого самоврядування, як розпорядник бюджетних коштів, а не ТУ ДСА в м.Києві.
Київська міська адміністрація на сьогодні за рахунок власних коштів готова профінансувати роботи з розробки проектно-кошторисної документації для будівництва Дарницького районного суду м.Києва (за даними «Київпроекту» необхідно профінансувати 1250000 грн.), а для впорядкування документації щодо оформлення землевідведення, містобудівного обгрунтування та техніко-економічного обгрунтування необхідно виділити близько 300000 грн., але ТУ ДСА в м.Києві не може прийняти і розподілити ці кошти, оскільки це є грубим порушенням норм чинного законодавства (подвійне фінансування).
Тому для розв’язання питання з подвійним фінансуванням необхідно відмінити вищезазначене рішення Київради щодо передання до ТУДСА в м.Києві в оперативне управління будівлі школи на просп. Бажана, 32 у Дарницькому районі м.Києва.
ВИСНОВОК:
1. Виходячи з проблеми відсутності фінансування з державного бюджету робіт із належного утримання приміщень взагалі всіх столичних районних судів м.Києва, а не тільки Дарницького суду, виникає необхідність створення комунального підприємства, якому будуть передані функції замовника з будівельно-ремонтних та експлуатаційних робіт, що полегшить вирішення питання щодо фінансування відповідних робіт із місцевого бюджету (як це передбачено міською програмою сприяння забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції та інших судових органів у місті Києві на 2003 — 2005 роки).
Або
2. Забезпечити фінансування будівництва Дарницького суду та всіх 9 районних судів м.Києва з державного бюджету шляхом внесення змін до додатку №3 до закону від 23.12.2004 №2285-ІV «Про Державний бюджет на 2005 рік» в розподіл видатків державного бюджету на 2005 рік з присвоєнням окремого коду програмної класифікації видатків (КПКВ) та коду функціональної класифікації видатків (КФКВ) з цільовим призначенням по загальному фонду аналогічно до розподілених видатків на будівництво Апеляційного суду м.Києва, а саме:
«61480000 гривень «Будівництво та реконструкція Дарницького районного суду м.Києва»;
186546110 гривень «Будівництво та реконструкція столичних судів».
За період із грудня 2004 по березень 2005 р. в цьому напрямі було виконано таку роботу.
Тричі направлені листи-звернення до всіх 12 народних депутатів по м.Києву щодо підтримки ініціативи УДСА в м.Києві «Столичним судам — європейський рівень» та винесення на розгляд Комітету Верховної Ради з питань бюджету з наступним прийняттям на сесії Верховної Ради про внесення змін до фінансування у 2005 році.
Як наслідок цих звернень, маємо підтримку та копію звернення лише одного народного депутата Л.Черновецького до Президента В.Ющенка.
Крім цього, знову направлено 11 березня 2005 р. листи-звернення такого ж змісту 11 народним депутатам по м.Києву: О.Задорожньому, Ю.Кармазіну, Ю.Оробцю, В.Лебедівському, В.Асадчеву, В.Бондаренку, В.Горбалю, С.Сташевському, А.Мокроусову, М.Поліщуку, Б.Беспалому, які вже висловлюють свою підтримку.
Станом на 16.03.2005 маємо оригінали таких документів:
1. Рішення Київської міської ради №511/1921 від 30.09.2004 про передання в оперативне управління ТУ ДСА в м.Києві незавершеної будівництвом будівлі школи на просп. Бажана, 32 у Дарницькому районі м.Києва.
2. Акт приймання-передачі об’єкта незавершеної будівлі школи на просп. Бажана, 32 від КМДА до ТУ ДСА в м.Києві.
3. Лист ТУ ДСА в м.Києві №1840-3/6 від 11.11.2004 на ім’я голови Київської міської ради щодо відведення та оформлення земельної ділянки на просп. Бажана, 32 у Дарницькому районі м.Києва в постійне користування на ТУ ДСА в м.Києві.
4. Черговий кадастровий план в масштабі 1: 2000 з бази Державного земельного кадастру від 11.11.2004.
5. Доручення заступника міського голови — секретаря Київради №37541 від 22.11.2004 на ім’я А.Муховикова — начальника управління земельних ресурсів в м.Києві щодо підготовки документів на розгляд Київради стосовно відводу земельної ділянки на просп. Бажана, 32.
6. Запит Головного управління земельних ресурсів м.Києва №03-79 від 9.12.2004 до Управління охорони навколишнього природного середовища щодо надання висновку для підготовки документів стосовно відведення земельної ділянки на просп. Бажана, 32.
7. Топографо-геодезична підоснова в масштабі 1:2000 з нанесенням червоних ліній №2682-2000 від 9.12.2004.
8. Запит Головного управління земельних ресурсів м.Києва №03-79/38703 від 9.12.2004 до Головного управління містобудування, архітектури та дизайну міського середовища щодо надання висновку для підготовки документів стосовно відведення земельної ділянки та визначення поштової адреси об’єкта.
9. Акт №223 від 17.12.2004 щодо обстеження зелених насаджень на просп. Бажана, 32.
10. Висновок Дарницької районної ради в м.Києві №1321 від 27.12.2004 про незаперечення на відведення ТУ ДСА в м.Києві земельної ділянки на просп. Бажана, 32.
11. Висновок Головного управління культури, мистецтв та охорони культурної спадщини №001-09/34 від 12.01.2005 про незаперечення відведення ТУ ДСА в м.Києві земельної ділянки на пр. Бажана, 32.
12. Висновок Київської міської санепідемстанції №257 від 11.02.2005 про незаперечення відведення ТУ ДСА в м.Києві земельної ділянки на просп. Бажана, 32.
13. Запит ТУ ДСА в м.Києві №290-2/5 від 17.02.2005 до Міністерства культури і мистецтв України про надання висновку щодо відведення ТУ ДСА в м.Києві земельної ділянки на просп. Бажана, 32.
Для подальшого оформлення земельної ділянки необхідно виконати таке:
1. Замовити, оплатити та отримати обгрунтування ОВНС (оцінка впливу на навколишнє середовище) згідно з ДБН 4.2.2.-1-2003 для отримання висновку стосовно відведення земельної ділянки в управлінні охорони навколишнього природного середовища.
2. Замовити, оплатити та отримати містобудівне обгрунтування відведення земельної ділянки для отримання висновку в Головному управлінні містобудування, архітектури та дизайну міського середовища.
3. Замовити та оплатити розробку проекту відведення земельної ділянки з проходженням всіх необхідних експертиз, сесії Київської міської ради з питання затвердження проекту відведення земельної ділянки і надання її у постійне користування.
Довготривалість проведення робіт із відведення земельної ділянки щільно пов’язана з відсутністю належного та своєчасного фінансування.
Про стан виконання заходів, передбачених міською програмою сприяння забезпечення діяльності судів загальної юрисдикції та інших судових органів у місті Києві на 2003 — 2005 роки (рішення Київської міської ради на IV сесії XXIV скликання 24.04.2003, №368\528).
На виконання міської програми у 2003 — 2005 рр., передбачено обсяги фінансування заходів, спрямованих на забезпечення судів загальної юрисдикції та інших судових органів приміщеннями — 42600000 грн.; на заходи, передбачені пп.2.1 — 2.2., 4.1 — 10687181 грн., загальна сума запланованого фінансування — 53287181 грн.
Стан фінансування міської програми за 2003 — 2004 рр. такий:
n 2003 рік — 1100000 грн.;
n 2004 рік — заплановано в міському бюджеті — 7000000 грн., виділено коштів 1500000 грн. (розпорядження КМДА №699 від 24.04.2004), фактично профінансовано 726000 гривень у IV кварталі 2004 року.
Зазначена сума фінансування передусім направлена на придбання та встановлення знаряддя для створення системи забезпечення безпеки всіх суддів та приміщень 10 районних судів м. Києва, а також для запобігання терактам в м.Києві: 14 шт. металодетекторів арочних («рамка», комплект по 19000 грн.), 14 шт. металошукачів ручних (по 360 грн.), 15 комплектів систем контролю доступу (по 2000 грн.) тощо — всього на суму 300000 грн. Решту суми витрачено на закупівлю необхідних матеріальних цінностей для забезпечення нормального функціонування судів та Управління ДСА в м.Києві та ведення судочинства відповідно до затвердженого плану робіт на виконання міської програми.
Всього профінансовано за 2 роки 1826000 грн. Тобто за 2 роки виконання міської програми фактичне фінансування заходів становить 3,4% від запланованого!
Враховуючи необхідність щодо забезпечення новим приміщенням Дарницького районного суду м.Києва після теракту 9 лютого 2004 року, станом на 1 березня 2005 року для забезпечення судів м.Києва належними приміщеннями вже необхідна зовсім інша сума — 248026110 грн. (орієнтовний розрахунок додається).
61660000 грн. — для Дарницького районного суду м.Києва;
27985600 грн. — для Голосіївського районного суду м.Києва;
11392300 грн. — для Деснянського районного суду м.Києва;
11755375 грн. — для Дніпровського районного суду м.Києва;
37843450 грн. — для Печерського районного суду м.Києва;
28454600 грн. — для Подільського районного суду м.Києва;
12066625 грн. — для Святошинського районного суду м.Києва;
46786200 грн. — для Солом’янського районного суду м.Києва;
46786200 грн. — для Шевченківського районного суду м.Києва;
9925760 грн. — для Оболонського районного суду м.Києва.
Тому на підставі наведеного пропонуємо вам особисто та всім народним депутатам та уряду підтримати ініціативу УДСА в м.Києві «Столичним судам — європейський рівень» та прийняти відповідні рішення на сесії Верховної Ради шляхом внесення змін до закону від 23.12.2004 року №2285-ІV «Про Державний бюджет на 2005 рік».
Пропонуємо:
Доповнити додаток №3 до закону від 23.12.2004 №2285-ІV «Про Державний бюджет на 2005 рік» в розподіл видатків державного бюджету на 2005 рік з присвоєнням окремого коду програмної класифікації видатків (КПКВ) та коду функціональної класифікації видатків (КФКВ) з цільовим призначенням по загальному фонду аналогічно до розподілених видатків на будівництво Апеляційного суду м.Києва, а саме:
«61480000 гривень «Будівництво та реконструкція Дарницького районного суду м.Києва»;
186546110 гривень «Будівництво та реконструкція столичних судів».
Висловлюємо вам особисто щиру подяку за небайдуже ставлення до проблеми районних судів м.Києва, а також за підтримку ініціативи Управління ДСА в м.Києві «Столичним судам — європейський рівень».
З повагою
Комментарии
К статье не оставили пока что ни одного комментария. Напишите свой — и будете первым!